B.N. Hey!?
1 dakka sonra...
Sakura Efendim?
B.N. Hele şükür cevap verebildin pembiş!
Sakura Galiba seni kızdırdım;)
B.N. Hayır beklettin. Neyse sana ben başka bir şey soracaktım. Bu gün Karinle niye tartışıyodun?
Sakura Karinle...
Sakura okul çıkışında olanları düşündü. Bilinmeyen numara görmesede sinirle yüzünü buruşturdu. Aklına geldikçe Karini öldürmek istiyordu!
Flashback...
-Sakura-
Sınıfta unuttuğum kitabımı alıp dışarı kızların yanına gidiyorsum. Yavaş yavaş ara tatil yaklaşıyordu. Bizde bütün tayfa ne yapsak diye plan yapıyorduk. Ben böyle düşünürken karşıma biri dikildi. Kafamı kaldırınca o insanı kırmızı renkten soğutacak gözleri daha sonrada gözlerin sahibini gördüm. Karin...
-Ne istiyorsun?
-...
-Konuşmayacaksan çekil yolumdan gitmeliyim!
Tam gidecekken koluyla beni durdurdu.
-Ne?!
-Konuşmak istiyorum.
-Ne hakkında?
-Sasuke hakkında...
-...?
-Fazla uzun sürmez pembe kafa gel sadece!
-Sadece ne saçmalayacağını merak ettiğim için geliyorum domates kafa!
Boş sınıflardan birine girdik. Bana çemkirmeye başladı.-bu...nasıl..bir..ses-
-Seni uyarıyorum geniş alın Sasukeden uzak dur!!
-Ne alaka be! Sanki ben Sasuke-kuna asılıyorum,aptal!
- Narutoyla konuşurlarken duydum. Biri onu telefondan işletiyormuş o sensen-
-GERİZEKALI!!
-ha?
-Ahmak benle ne alakası var! 1.si ben değilim.
2.si onları konuşurken dinlemen...sana acıyorum.
3.sü söyle bakalım naparsın bensem?!-Güzel saçlarına yazık olur!
Saçımdan bir tutam alıp sertçe çekti saçımı elinden kurtarıp bütün saçlarını elime doladım.
-Bana bak kızıl kafa saçlarıma bir daha dokunmayı deneme bile! Senin adına iyi olmaz. Benide böyle saçma salak konuşmak için çağırma bir daha!
Yürüdüm ve sınıftan çıktım. Arkamdan bağırmaya başladı ve koridorda birkaç kişi vardı. Kalabal8k sayılırdı.
-BU KIZ TAM BİR SÜRTÜK! EĞER TELEFONUNUZA BİLİNMEYEN BİR NUMARADAN MESAJ GELİYORSA BİLİN Kİ BU YAVŞAK ATIYORDUR!!!
Kan beynime sıçramıştı resmen. Herkes bana tuhaf tuhaf bakıyordu. Karine döndüm ve yüzüme sinsi bir sırtış yerleştirdim.
-Hah...senin gibi bir ahmaktan da bu beklenirdi...HAKKIMDA YALAN YANLIŞ KONUŞMA!!! YAVŞAK ARIYORSAN AYNAYA BAKMAN YETERLİ!!! ŞU KORİDORDAKİ 10 KİŞİDEN 8İYLE ÇIKMIŞSINDIR!!!BU KESİN! Canımı sıkma!...
Yürüdüm ve kızların yanına gittim. Bu pislik...kendini ne sanıyordu! Takmamaya çalıştım ama...onun gibi bir ahmakla uğraşmaya değmez...
Flashback sonu...
Bu olanlar Sakuranın kafasında dönüp durdu. Daha sonra telefonundan gelen ardarda bildirim sesleriyle kendine geldi.
B.N. Hey!? Ordamısın?
B.N. Sakura?
B.N. Bir sorun mu var?
B.N. Pembiş ordamısın?!
Sakura Ha evet burdayım.
B.N. N'oldu kızım nerdesin yarım saattir?!
Sakura Dalmışım pardon
B.N. Neyse ben de gidim. Seni seven çocuğu görürsem selam söylim mi?!;)
Sakura Hehe söyle...hatta Sakura sana evlenme teklifi etti dersin. Töbe töbe nereye gidersen git!
B.N. Sorduğum sorunu cevabını birdahaki sefere alacağım! Evlenme teklifi ettiğini de söylerim!
Sakura Artık beni rahatsız etme!
B.N. Ben de seni özlicem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEXTING--SASUSAKU
Fanfiction"Öğrenince bana çok kızacaklardı,ama benim umrumdamıydı? Hayır! Çünkü ben onların birlikte olmasını onlardan çok istiyordum..." Yepyeni bir kitapla karşınızdayım. Kitaba kendi uydurduğum ve çok da sevdiğim bir karakteri de ekledim. Umarım beğenirsin...