0.9-Kamp yolunda...

686 54 36
                                    


Selam millet:) Okuldan dönünce bölüm yazma keyfiiii!

Yarın nöbetçi olduğum için bu gün de yapacak daha iyi bir işim olmadığından(anime izlmk dışnda)tüm günümü wattpada adıyor ve belki iki yb yayınlarım diyorum!!!!!:DDDDD Neyse çok konuşmim iyi okumalarrrrrr.... Sakura-chancımız anlatsın;)

Okula doğru yürüyordum bu gün okulun son günüydü. Biz de yarın kampa gidiyorduk. Kamp planını hepimiz sevmiştik deeee...Ino için aynı şeyi söyleyemem. Kız kaç tür böcek ilacı aldı sayısını unuttum. Üstelik sadece bir hafta için.

Düşünürken çoktan okula varmıştım. Hızlıca sınıfa çıktım nerdeyse herkes gelmişti. Sadece Sasuke ve Yumi yoktu. Nerde kaldı bunlar- demeye kalmadan sınıftan içeri girdiler.

-(Ino) Nerde kaldınız?

-(Yumi) Yarım saat birilerini uyandırmaya uğraştım da* baş parmağıyla sasukeyi gösterir*

-(Ino) Aslında bildiğim kadarıyla dakik birisin Sasuke-kun?

-(Sasuke) Yumi abartıyor. En fazla beş dakika geciktim.

-(Yumi)Yalancı😜

-Kimin yüzünden uyanamadım acaba?*feat;imalı bakış*

-Benim yüzümden mi? Aaaa doğru Sasuke ile beraber geç saate kadar g-

Yuminin karnına dirseğiyle hafiften vurdu. Uyarmak istercesine...

-(Sasuke)Ne diyordun?

-(Yumi) Hadi sınıfa gidelim!^^'

Bir şeyler var bunlarda da neyse...sınıfa çıktık. Doğru düzgün kimse yoktu sınıfta. Oturup yarın başlicak olan kampımız için konuşuyorduk. Ino hala sızlanıyordu-_-

-(Ino)Minna...bence...vazgeçmek için çok geç değil. Ha,ne dersiniz?

-Inoo sence de bunu söylemek için biraz geç kalmadın mı?

Dedim,gözlerini devirdi.

-(Naruto) Ino-chan yarın yola çıkacağız. Biraz bu işe eğlenceli tarafından baksan?

-Tamam. Yumi gitarını da getireceksin değil mi?

-(Yumi) Neden sordun?

-Madem bu işe eğlenceli bir taraftan bakacağım,bende bari klasik kamp ortamı ayarlim.

-O nasıl oluyor dattebayo?

-Bakaaa...ya işte kamp ateşi,gitar,sohbet-

-(Sai)Korku hikayeleri? X)

-Hayır Sai-kun...korku hikayeleri yok!

-Ama korku hikayesi olmadan da kamp olur mu?

-Hayır dedim!

Biz böyle sohbet ederken sınıfın kalanı da gelmişti. Bir süre sonra da Kakashi sensei. Elinde de karnelerimiz vardı. Hemen versin de gidelim kafasındaydı herkes.

-(Kakashi) Evet çocuklar? İlk dönemimiz bitti. Tatilden iyice dinlenmiş bir şekilde dönün. Önümüzdeki dönemde eksiklerinizi tamamlamak için tatilde derslerinizi tekrar edin....

-Tatilde ders çalışmak mı dattebayo? Haa..*alçak sesle*Çok beklersin sensei😆

-(kakashi)Bir şey mi dedin Naruto*narutonun dibine kadar girer*Rica etTSEM YÜKSEK SESLE Tekrar eder misin?!

-Ha-hayır sensei...hehehe^^"

Sensei tekrar tahtanın önüne geçti. Karneleri eline aldı ve:

-Karnesini alan çıkabilir.

Sensei bir kaç kişiye karnesini verdikten sonra önce Ino sonra da ben karnelerimizi alıp dışarı çıktık. Bir vakit sonra da diğerleri geldi. Törenden sonra da hepberaber herzaman gittiğimiz kafeye gittik. Gündem yine...kamp.

-Bütün hazırlıklarınızı yaptınız değil mi dattebayo?

-(Sasuke)Biraz sakin olsana herkes hazır işte!

-Kapa çeneni teme! Sadece bir aksilik çıkmasın diye önlem alıyorum. Suç mu?!

-Tamam Usuratonkachi,sensin!

-Güzel. Şimdi ilk sorduğum sorunun cevabını alim.

-(Ino)Tamam Naruto hazırız işte!

-(Sakura) kiminle gideceğiz?

-(Hinata) B-babam isterseniz bi-bizi götürüp gel-gelirken de a-alabileceğini söyledi. Kabul e-eder misiniz?

-(Ino) Tabiki de Hinata! Elbette kabul ederiz! Babana şimdiden teşekkürlerimizi ilet^^

-(Hinata) H-hai^^

-O zaman yarın Hinatalrın evinin önünde buluşyoruz dattebayo?!

(Herkes)HAİ!



Ertesi gün Sakura...

-Ino hadi ama bu kadar eşyaya ne gerek vardı bee?!

-Ben de böyle rahat ediyorum napim?!

Biraz homurdanıp kalan eşyaları da aracın bagajına yerleştirdim. Artık yola çıkmaya hazırdık...

Arabaya binince gözüm boş bir yer aradı ama tek boş yerr...*yutkunur*Sasukenin yanı!*-* Utana sıkıla yanına yaklaştım. Ayak seslerimi duymuş olacakki kafasını kaldırıp bana baktı zor bela konuştum.

-Ş-şeyyy...tek boşş yer burası da..otura..bilir..miyim?>_<

-Olur.

Dümdüz otur dedi bende kafamı teşekkür maksatlı sallayıp oturdum. Elimdeki çantamı arabanın üzerine yine zor bela attım. Benim boyum mu kısa arabanın tavanı mı yüksek?

Arabanın içinde bizimkilere bakıyordum. Herkes ayrı alemdeydi. Solumdan gelen sesle oraya döndüm.

-(Sasuke) Dalgınsın?

-Ha-hayır,değilim. Nerden çıkartıyorsun?

-Sessizsin...

-G-galibaaa...sanırım kitap okumalıyım.

-Belki...

Ayağa kalkıp arabanın üstüne koyduğum çantamı almaya çalıştım. Ama boydann kaybediyorum. Biraz daha çabalayıp pes ettim. Son çare Sasukeden yardım istedim.

-Sasuke-kun?...

-Hımm?

-Ş-şeyy boyum yetmiyorda...çantamı almama yardım eder misin?

-Oraya nasıl koydun?😕

-Birnevi...atarak..hehehe😅

-Umutsuz vaka...gel şöyle.

Yerinden kalktı. Beni koltuk tarafına çekti kendisi de çantamı almaya çalışıyordu. Artık nasıl attıysam sıkışmış!

-(Bay Hyuga(hinatanın pederinin ismi aklıma gelmiyor) Çocuklar bu yol biraz engebeli araba sallanabilir. Sıkı tutulun!

Bay Hyuga birşey mi dedi-demeye kalmadan araba sallanmaya başladı!

-(Sasuke) N'OLUYO?!

Derdemez ben kolyuğa sırtüstü düştüm ve o da üstümdeyi!!! Ayrıca düşünce kafamı da cama çarptım. Acıdı yaaa!:(

-(Sakura) AAHHH!!!

-(Sasuke)SAKURA İ-İYİMİSİN. BİRŞEYİN YOK YA?!!

-Sasuke-kun?

-İyimisin? Acıyor mu?!

-S-Sasuke-..kun?

-N-ne?

Kafasını kaldırıp durduğumuz pozisyonu görünce gözleri kocaman açıldı. Zar zor konuştu ve ilk defa onu kızarmış gördüm ama böyle çok tatlı yaa!

-(Sasuke) HASSSS....

-Sasuke-kun!

-....SSASSSS BİR DURUM!

-Ahhhh....

TEXTING--SASUSAKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin