0.21

629 49 16
                                    


Sakura..

Son zamanlarda aklım başımda değilmiş gibi dolaşıyordum. Bunun iki nedeni vardı;

-İlki sarhoş bir şekilde Sasukenin evinde kalmış ve ona sevdiğimi söylemiştim.-utanç verici-

-İkincisi şu bilinmeyen numaradan cumartesi ile ilgili aldığım mesajlar ürkmeme sebep olmuştu ve bu gün cumartesiydi.

Aaaa unutmadan bir de üçüncü nedenim vardı;

-Sasuke hala benimle konuşmuyordu.

Ortalıkta ruh gibi dolanıyordum ve bu yüzden sürekli  Yumi veya Ino nun dürtüklemesiyle kendime geliyordum. Yarı buçuk geliyordum yani...

Bir de gözümden kaçmayan şey sürekli Sasukeyi bana bakarken yakalıyordum. İlk başta tesadüf diye düşünmüştüm. Ama bir değil iki değil üç değil bu nasıl tesadüf yani?!

Aslında mutlu da olmuyor değildim yani. Ama hem bakıp hemde neden yanına yaklaştığım zaman kaçıyordu onu anlamıyordum. Evde oturmaktan ve Taylor Swiftin mean şarkısını bin defa dinlemekten sıkılmış ve belki bizimkilerle buluşmalıyım diye düşündüm. Ama kesin Ino Saiyle Hinata da Narutoyladır diye Yuminin şarkı söylediği sokağa doğru yürümeye başladım.

Düşündüğüm gibi burdaydı. Birkaç metre uzaktan bile o mükemmel sesini duyuyordum. Ahhh ahh belki böyle bir sesim olsaydı Sasuke benimle....neyse.

Biraz daha yaklaşınca söylediği şarkı yüzümü buruşturmama sebep oldu.

Someday Ill be living in a big old city
Bir gün büyük eski bir şehirde yaşıyor olacağım 
And all youre ever gonna be is mean. 
Ve bütün hepsi hiç olacaksın anlamındadır 
Someday Ill be big enough so you cant hit me,
Bir gün yeteri büyüklükte olacağım ve bana vuramayacaksın 
And all youre ever gonna be is mean. 
Ve bütün hepsi hiç olacaksın anlamındadır 
Why you gotta be so mean? 
Niye böyle demen lazım 

Sabahtan beri bu şarkıyı dinlemiş ve az kalsın depresyon moduna girecektim. Şimdi bir de burda dinlemek....Yumi söyleyecek başka şarkı mı kalmadı-_-

Az sonra şarkı bitince selamını verirken beni gördü ve gülümsedi. İnsanlar tamamen dağılınca yanıma geldi.

-(Yumi) Selam...niye yüzünü buruşturuyorsun. Şarkıyı beğenmedin mi?

-Hayır...bu şarkıyı severim ama...bu sabah biraz fazla dinledim sanırım. O yüzden baydı.

Beraber banklardan birine oturduk. Gitarinı çantasına koyarken:

-Senin neyin var?

-Birşey yok.

-Hadi ama sen kimi kandırıyorsun. Ben anlamıyorum sanki.

Gelip yanıma oturdu.

-Sn bu şarkıyı ne zaman dinlesen illaki birşey olmuştur. İyi veya kötü. Ne oldu?

-Sarhoş olduğum gece Sasuke-kuna saçmalayabildiğim kadar saçmaladım. Zaten benimle konuşmuyor oda ayrı mesele.

-Akışına bırak. Yoluna girecektir.


Sıcacık gülümsedi. Sanırım bu kızı bu yüzden seviyorum. Birden ayaklandı.

-Nereye?

-Az sonra gelirim. Burda bekle.

Kafamı tamam anlamında salladım. Bankta oturmuş etrafı izliyordum.


Arkamdan gelen ayak seslerini duyunca gelenin Yumi olduğunu sanmıştım ama...Sasukeydi.

-(Sasuke) Yumi...burda olduğunu söylemişti.

-Az sonra gelecekmiş...otursanam..

Elimle yanımı işaret ettim. Oturdu,biraz tereddütle...

Konuşmuyorduk ama bu sessizlik çok sinir bozucu olmaya başlamıştı. Söze ben başladım.

-N-neden benimle konuşmuyorsun Sasuke-kun?

Suratıma şaşkınca bakıyordu.

-Bunu konuşmanın zamanı değil.

-Bence zamanı. Lütfen cevap ver.

-Belki...korkuyorumdur.

-Benden mi?

-Hayır...kendimden.

-Anlamıyorum...

-Boşver..Yumi gelince bana mesaj atsın.

Tam gidecekken kolundan tutup oturttum.

-Bu defa beni tatmin edecek bir cevap verip öyle git gideceksen.

-Kolumu bırak Sakura.

-Hayır, hayır bırakmam! Bir açıklama hakediyorum bence!

-Biliyorum beni seviyorsun. Sevdiğin birinin böyle olması kötü ama...elimden birşey gelmez.

-Seni sevdiğimi sana sadece sarhoşken söyledim. Belki saçmaladım nerden biliyorsun?!

-Sürekli beni kesmenden olabilir.
Bana bakmandan.

Sanki kendi bakmıyormuş gibi söylemişti bunları...

-SANKİ SEN BAKMIYORSUN!!!
SANKİ SEN BENİ KESMİYORSUN!!!SANKİ-

Sözümü kesti:

-İNKAR EDEM Mİ VAR KIZIM!!?

-O zaman...

-Benden birisine sevgili olmaz. Seni üzmekten başka birşey yapmam. Seni kırarım Sakura. Üzgünüm...

-Üz..istediğin kadar üz...üzmeni bile seviyorum senin...

-Mazoşist misin sen?

-Belki.

-Bizden birşey olmaz Sakura. Ben...beceremem. Zarar görmeni istemiyorum.

-BU BİR BAHANE DEĞİL! SEN YİNE KAÇIYORSUN! YİNE BIRAKIYORSUN!!!YİNE-

Sessizlik....

Beni nasıl susturacağını biliyordu. Beni böyle susturmasına bayılıyordum.

Yine yavaş ama tutku dolu bir şekilde öpüyordu. Saniyesinde karşılık verdim.

Yavaşça dudaklarını geri çekip gözlerime baktı.

-Başka türlü susmuyorsun Sakura...

Gittiği gecedeki gibi beni susturmak için öpmüştü. Şimdi de o gecedeki gibi gidecekmiydi?

Beni kendine çekip sanki bor daha dokunamayacakmış gibi sarıldı. Sımsıkı bütün vicudumu sararak. Yavaşça geri çekildi ve anlımdan öptü:

-Üzgünüm....

Sonra...yine gitti. İkinci olmuştu bu...ve bir daha böyle birşey olursa bir üçüncüye kalbim dayanmayacaktı.

Yine...beni bırakmıştı...

TEXTING--SASUSAKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin