EN SEVDİĞİM YAZARLA RÖPÖRTAJ:D

480 30 3
                                    


Arkadaşlaaarrrr!!Başlıktan da anlaşılacağı gibi en sevdiğim yazarla ve bu kitabı yazmama farketmeden de olsa yardım etti. Yazdığı Texting kitabı ilham kaynağım oldu:) Bende onunla kısa ama öz bir röpörtaj yaptım:D kim mi bu efsane yazaaaaarrr????!!!!

@uchihakubra tabiki de!!!:DDD

Şimdi sizi onunla yaptığım  mütevazi kısa ama öz bu röpörtajla başbaşa bırakıyoruuuumm:)))))İyi okumalarrr!!!

rukiasama123:

1.- Kitaplarını çok beğenerek okuyorum. Bu kitapları yazarken neyden ilham aldın?

uchihakubra:

Cevap-Aslında hep okuduğum kitaplardan ilham alırım. Bir de hayal gücüm fazla geniştir hertürlü kurgu şuan aklıma geliyor:DDD

rukiasama123:

2- Yazdığın kitaplardan hangisini daha çok beğeniyorsun?

uchihakubra:

Cevap: Texting benim bestim

Rukiasama123:

3- Bu soru kafama çok takılıyor. Neden Bad bloodu o kadar acı bitirdin?

uchihakubra:

Cevap- Yani mutsuz sonları severim. İnsana ayrı bir hava katıyor. Ve bence güzel bir sondu. Sasuke ailesinin yanına gitti.

Rukiasama123:

4- Sakuraya acıdım da...

Peki wattpaddaki en beğenerek okuduğun kitap? Bir tane söyle ama^^

uchihakubra:

Cevap- Good Girls like Bad Boys. Tabi diğerlerinin de yeri ayrı benim için ama bu çok farklı.

rukiasama123:

5- Wattpaddaki yeni yazarlara(ben de dahil) tavsiyelerin nelerdir?

uchihakubra:

Cevap- Birincisi asla yazmak istediğiniz bir hikayeyi tutmaz diye yayımlamaktan korkmayın. Çünkü ne olursa olsun o hikaye sizin içinizdekileri yansıtıyor size. Hikaye yazarak,okuyarak bir sürü şey kazanabilirsiniz. İkincisi ise başka hikayelerden cümle alarak alıntı yapmayın o zaman gerçekten de üzerinize yürüyorlar...(Ben yaptım mı bilmem ama yapmadım sanırım   .-.)

rukiasama123:

6- Son olarak çevrenden ve arkadaşlarından anime izlemene tuhaf bakan veya eleştiren var mı? Eğer varsa onlara nasıl tepki veriyorsun?

uchihakubra:

Cevap- Tabi var ama ben sessiz kalıyorum çünkü ne desem insan kendi bilsiğini anlar benim anlattığımı değil

rukiasama123:

-Şuanlık bu kadarı yeterli sanırım. ÇOOOOOKKK TEŞEKKÜRRRR EDERİMM!!!

uchihakubra:

-kfmsşöcldşxğsö önemi yok







İşte bu mütevazi röpörtaj buraya kadardı:))))))) Arada sevdiğim yazarlarla kabul ederlerse röpörtaj yapıcam^^

Hedefim red_ref ve hayalci_12 varrrr:DDDDDDD Yine bu akşam yayınlicam yb de görüşürüz^^




TEXTING--SASUSAKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin