GÜVEN

2.5K 118 6
                                    

O günün üstünden tam iki gün geçti. Ömer le iki gündür görüşmüyoruz. Bana gitme dedi fakat ben arkamı dönüp çıktım o evden. Bundan pişmanmıyım hayır değilim. Bu yüzleşme ikimizede iyi geldi. Hala Neriman hanım aramadı. Bu da demek oluyor ki,Ömer daha kimseye hiçbirşey söylememiş. Hala valizimi boşaltmadım, bekliyorum acaba kaçırmıyım diye. Oturduğum koltuktan kalkıp montumu giydim. Bu gün ekmek arasına söz verdim. Kendimi başladığım kadar onuda boşladım aslında. Telefonumun çalışıyla kim aradığına bakmadan telefonumu açtım. "efendim" kısa bir süre karşı taraftan ses gelmedi "Defne bana gelebilirmisin" Ömerin sesi duymak içimdeki bütün kelebeklerin ayaklanması'a sebep olurken hızlıca Ömer 'e "tabiki bir saate ordayım" diye cevap verdim. Hızlıca taksi çevirdim. Acaba benimle ne konuşacaktı. Şu iki gündür öyle bir çıkmasın içindeyim ki, bana ilk baş git dedi sonrada gitme. Onu ilk kez bu kadar tutarsız gördüm. Annenemi arayıp işim çıktığını ve esra'yı alamayacağımı söyledim. Ömer'in evine geldiğimde taksiye parasını ödeyip taksiden indim. Kapıyı çaldığında Ömer sanki kapıda beklemiş gibi hızlıca kapıyı açtı. Ömer "Hoşgeldin" diyip kapının önünden çekilerek içeri girmeme izin verdi. "hoşbuldum" dedim ben içeri girdiğimde Ömer koltuğu göstererek oturmamı işaret etti. Ben oturduktan sonra Ömer de karşıma geçti. "seninle konuşmak istedim Defne,kimseye bir şey söylemedim. Tek bir şey bilmek istiyorum. Bana bu oyunda başka bir yalan söyledin mi." Ömerin sorularına artık cevap verebiliyodum. "Hayır, sana söylediğim her şey bu oyun yüzündendi. Sana başka hiç yalan söylemedim. Söylediğim yalanlardan ya Neriman hanımın baskısından ya da benim çıkmazımdandı. Senin sorularından kaçamak için yalana baş vurdum. Çünkü başka çarem yoktu. Sana herşeyi söylersem seni kaybedersem. Şu an olduğu gibi. Ömer gözlerime bakıp "kaybettiğini kim söyledi" dedi. Ömer'e şaşkınlıkla bakarken olanları anlamaya çalışıyordum." Sen bana git dedin. Ömer ne yapmaya çalışıyorsun ben anlamıyorum." Ömer ellerimi tutup "Sana güvenmeye çalışıyorum Defne, herşeye rağmen sana güvenmeye çalışıyorum. Ömer'enumutla bakıp " Yapabilecek misin? "Ömer ellerimi bırakıp ayağa kalktı." Bana herşeyi anlatacaksın Defne. Herşeyi en ince detayına kadar. Aramızda bilinmedik hiç birşey kalmıcak. Hata anlatmaya ben yemek yaparken başlaya bilirsin. Ömere umutla baktım. Ömer mutfağa girerken bende arkasında gittim. "Nerden başlıyım." Ömer bana bakıp "En baştan". Masanın üzerine oturup anlatmaya başladım. Aslında Ömer 'inde bu olanları bilmesi beni çok rahatlatırken bundan sonra olacaklarda o kadar korkuyorum. Ömer yemek yapmayı bırakıp. Sandalyeyi önüme çekti anlaşılan herşeyi dinlerken beyninin başka bir yerde olmasını istemiyordu. Kaç saat geçti. Biz ne ara mutfaktan içeri geçtik bilmiyorum. Ömer beni öyle bir ciddiyetle dinliyor ki korkmuyor değilim. Bazen yaptığım saçmalıklara hafif gülerek bana cevap verirken. Bazende kaşlarını çatıyor. Ben anlatmayı bitirdiğimde Ömer bana yaklaşıp. "Bunların hepsini sen mi çektin. Se sen hiç beli etmedin. Tama sonlara doğru benden bişey sakladığını biliyordum fakat ondan önce sen mutluydum." Ömerin yüzüne bakarak "Çünkü o zamanlar işin bu raddeye geleceğini düşünmemiştim. Altı aylık süre bittikçe daha çok üstüme gelmeye başladı. Sürekli artık arıyordu. Kurtulamam da beni çıldırtıyordu. Bu da en çok sana olan hareketlerime yansıdı." Ömer bana bakıp "En azından herşeyin bi açıklaması olması beni rahat ettiriyor. Bundan sonra bana yalan söylemeyeceğim bilmek içime bir nebze su serpiyor." Ben hala Ömer "in ne yapmaya çalıştığını anlamamıştım. Saat gece yarısını geçmişken biz hala yaralarımızın bir kaç saate katmaya çalışıyorduk. Aslında ikimizde o kadar iyi biliyorduk ki bu yaraların kapanmasının çok uzun süre süreceğini. Ömer bana bakıp" ben çalışılan biraz sen bu akşam burda kal zaten eşyalarının bi kısmı hala yukarıda" Ömere tatlı tatlı olumlu yönde kafamı sakladım Ömer odasına giderken bende Koltuğa iyice çöktüm. Artık Ömer 'in bile ne yaptığını anlamıyorum. Bu gün konuştukları hala kafamın içinde dönüyor "sana güvenmek istiyorum". Güvenmek belkide Ömer' in şu hayata yapmakta en zorlandığı şey. Peki daha önceden güvenmediği birine bundan sonra güvenebilcekmi orasıda muhanma.
Bedenimin daha yumuşak bir zeminle buluştuğunda gözlerimi açtım. Ömer yanıma oturmuş. Elli yüzümü okuşuyordu " Bundan sonra yalan yok defne bundan sonra birbirimizden asla birşey saklamıcaz. Sen evine buraya geri düşüncesin. Eskisinden daha iyi olucaz. Bu sefer daha sağlam temeleri olan bir ilişki. Ama kimsenin yaptığı yanına kalmayacak merak etme. Bundan sonra bırak böyle oyunlar yapmayı adım atarken bile düşünecekker. Şimdi uyu yarın yeni bir hayata başlıyoruz.

Herkese yeniden merhaba. Umarım iyisinizdir. Uzun zaman oldu yazmayalı. Bunun için özür dilerim. Bu dan sonra çok daha hızlı bölüm yapıcam. Asıl olaylar şimdi başlıyor.
B

ölüm hakkında yorumlarınızı bekliyorum.

ZAMANSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin