NA ZAČÁTEK CHCI PODĚKOVAT VŠEM ZA TY PÍSNIČKY :)
A ZA VOTES A KOMENTY :)
Xoxo Era…Krásné čtení
JUSTINŮV POHLED:
Zdálo se mi, že se dlouho nevrací a proto jsem se vydal, ji hledat. Když jsem procházel kolem záchodů, uslyšel jsem vzlyky. Chtěl jsem jít dovnitř, ale někdo mě chytil za rameno a odtáhl jinam. Byla to malá dívka. Černé oči a hnědé vlasy. Byla to černoška.
,,Nech Ninu na pokoji! Hned teď!" Šlo vidět, že byla naštvaná.
,,A proč?" Napřímil jsem se, aby viděla, že jsem vyšší.
,,Vevnitř ji to ničí. Chápeš? Není taková, jaká se zdá. Je to úplně jinej člověk.“ Povolila stisk. ,,Sám to pochopíš." Řekla při svém odchodu.
Ještě pár sekund po jejím odchodu, jsem tam stál a díval se na místo, na kterém před chvílí stála. Pak jsem se rozhodl vstoupit na dámské záchody.
NINY POHLED :
Jen jsem tam seděla. Po tvářích se mi kutálely nové a nové slzy. Uslyšela jsem vrznutí dveří, ale neodvážila jsem se podívat, kdo v nich je.
Cítila jsem jeho dotyk a jeho vůni. Věděla jsem, že je to Justin. Sedl si vedle mě a položil si mě na jeho kolena. Hlavu jsem si dala na jeho hruď a brečela jsem.
Jeho dotyky, jeho rty v mých vlasech. Strašně mě to uklidňovalo. Ale já se nemůžu zamilovat. Nemůžu být citlivá. Mám práci a moje práce je být mrcha. A tak to i zůstane.
Pomalu jsem vstala a upravila se. Pak jsem se podívala na něj. Jen tam tak seděl a usmíval se na mě. Otočila jsem se a odešla.
Vyšla jsem před arénu a zavolala jsem si taxi. Slyšela jsem, jak na mě volá, ale ignorovala jsem ho. Taxík jel rychle, takže jsem byla brzo doma.
*Hovor s Mikem*
,,Miku, co mám dělat dál?“ Ani jsem nečekala na jeho ‘Ahoj‘ a hned jsem to na něj vybalila.
,,Musíš najít někoho, aby to vypadalo, že tě podvádí. Třeba Yung.“
,,Né, tu do toho netahej!" Zvýšila jsem na něj hlas.
,,Vím koho!" Zrušila jsem hovor a zahájila další.
:) Další díl za 120 přečtení a 15 Votec,děkuju za Komenty a like♥
Ps: Dám vám sem to video, omlouvám se za chyby v něm :D ♥
*Hovor s Emily*
,,Ahoj sestřičko." Oslovila mě svým odporným hlasem.
,,Potřebuju od tebe pomoc a víš, že mi to dlužíš." Kdysi dávno jsem jí pomohla s klukem.
,,Fajn o co jde?" Začala být zvědavá.
,,Musíš mi pomoct zničit Biebera."
,,Toho, s kterým chodíš?!" Smála se do telefonu.
,,Mám na něj zakázku za velkej balík. Když to splním už nebudu muset dělat tuhle práci.“
,,A co z toho kápne mě?" I z telefonu poznám, že měla úškrn na tváři.
,,Peníze."
,,Beru to." Řekla.
,,Tak zítra na jeho koncertě v Madison Square Garden. Mám dva lístky." Řekla jsem a típla jsem hovor.
Hra začíná od začátku. City pryč.