NINY POHLED :
Ucítím něčí ruku na mém rameni. Ohlédnu se za sebe a uvidím vyššího pána s šedými vlasy a úsměvem na rtech.
,,Potřebujete něco?" Mile se usměju a usrknu kousek kávy.
,,Rád bych Vás pozval na modeling soutěž do L.A." Sedl si na oproti mě a sundal si čepici.
,,A co to obnáší ? A proč zrovna já?" V téhle zemi se stane opravdu všechno.
,,Vypadáte exoticky a v kampani máme samé zrzky a blondýnky." Zasmál se.
,,Já to ráda přijmu, ale chci se bavit." Upila jsem si další kousek kávy.
,,Dobře, tak zítra čekejte na letišti." Řekl a podal mi letenky. Wow, první třída.
Po chvíli koukání na mě, vstal a odešel. Já jsem zaplatila kávu a taky jsem se vydala domů.
*Ráno*
Ježiši já nestíhám! Proč se musím bezdůvodně rozvalovat na posteli. Umyla jsem si v koupelně obličej a na něj jsem nanesla malou vrstvu make-upu, linek, řasenky a lesku na rty.
Na sebe jsem si vzala obyčejné černé legíny a průsvitné bílé triko. Pod to jsem si vzala leopardí podprsenku a na nohy jsem si vzala stejné supry se vzorem, jako je má podprsenka.
Do tašky a kufru jsem naházela potřebné věci, zavolala jsem si taxík a jela na letiště.
*Letiště*
Úplně klidně si stojím u odbavovací přepážky a najednou zpozoruju...
KONÉÉC :D
Omlouvám se, že mi to trvalo tak dlouho, ale měla jsem zákaz na počítač :) *