NINY POHLED :
Paříž je tak krásná. Všechny ty světla a Eifellova věž. Je tak majestátní a zároveň elegantní.
Teď žiji v krásném bytě v centru města. Mám tam krásný výhled na Eifellovku. Jinak v bytě mám dvě ložnice, dvě koupelny a obývák a kuchyň jsou spojené dohromady.
Právě teď sedím u okna a přemýšlím nad článkem o podzimních trendech. Ano je 13.listopad a já až teď píšu o tom, co se má nosit. Opravdu mi to hlava nebere.
Pomalu vstanu a laptop položím na gauč. Protáhnu se, mířím do kuchyně a moje tempo je opravdu hlemýždí. Vezmu oblíbený hrneček z motivem berušek a do něj si dám svůj oblíbený jahodovoskořicový čaj.
Zaliji ho teplou vodou a jemná vůně čaje se rozlije po celé kuchyni. Mírně ho osladím a zase vyrážím svým závratným tempem do obýváku.
Těžce dopadnu na gauč a zapínám televizi. V ten moment jsem si myslela, že mi vypadnou oči z důlku. Pořádně televizi zesílím a pozorně poslouchám.
,,Kanadský zpěvák Justin Bieber vydává nové album, jehož písně trhají celosvětové žebříčky a rekordy v hitparádách. Vypadá to, že se vrátil zpátky odolnější a talentovanější, než kdykoliv předtím. Připomeňme si jeho dávné hity.“ Reportérka se usmála a začala hrát jeho píseň ALAYLM.
Ten sametový hlas co mi hrál v uších.
Vypla jsem televizi a zamířila jsem do ložnice. Otevřela jsem skříň a můj zrak padl na riflovou pánskou bundu s jeho jménem. Pomalu jsem k ní přičichla a ucítila jsem jeho vůňi.
Nino, co to zase děláš?! Ozvalo se moje podvědomí.
Zaklapla jsem skříň a utíkala jsem do předsíně. Vydala jsem se na večerní procházku po Paříži.
Musela jsem se procházet tak dvacet minut. Když v tom mi do nosu udřela lahodná vůně čerstvé kávy. Velkými kroky jsem se vydala do té kavárny. Sedla jsem si do posledního boxu a objednala si latté s extra pěnou.
V tom jsem ucítila něčí ruku na mém rameni.
Omlovám se, že je krátká.
Erin <3