Na začátek Vám chci něco napsat. Nekončím s touhle story. (Možná se radujete a možná taky ne).
Pokud se ptáte proč, tak je to kvůli tomu, co jsem udělala kdysi s Die Bitch. Možná si tu story pamatujete, ale spíše ne. Jde o to, že tam byl Justin gangster (to bylo tehdy celkem nové). Psala jsem tu story s radostí a do toho jsem jako vedlejší psala - My Girlfriend is Paparazzi-. Tehdy jsem vůbec netušila, že story bude mít tolik přečtení a lidi co si jí přečtou rádi i přes to, jaké jsou v ní pravopisné chyby. (Mám s tím problém). No, to jsem trochu odbočila.
Prostě se najednou stalo to, že jsem měla zákaz na počítač a story se zasekla přesně u deváté části. Pak jsem se po pár týdnech vrátila a zjistila jsem kolik má -My Girlfriend is paparazzi přečtení- to mi udělalo obrovskou radost. Pak jsem Die Bitch smazala a lituju toho protože jsem dostala spoustu nápadů jak pokračovat a vím že, tohle by se mi stalo i teď.
Takže děkuju všem za komentáře, votes a neuvěřitelných 16.000 přečtení ! ♥ - Love u ! Erin.
Vlasy jsem si dala do gumky a doufala jsem, že budu mýt ‘šťastný hmat‘. Nakonec to dopadlo tak, že musíme vylosovat dvě čísla.
Vytáhla jsem si číslo 6 a 8.
Pak jsem se podívala, s kým mám vystupovat a…
Chci se zabít hned teď! Bože, Bibera ne!
Moje tělo hořelo a já se nenáviděla za to, že musím být právě s ním, na jednom podiu, v jedné dlouhé a snad nikdy nekončící chvilce.
Zhnuseně jsem se podívala do všech stran a na záda jsem si dala tašku. Rychlým krokem jsem se vydala do hotelu.
*
Obrovské zlaté dveře se otevřely a já jsem spatřila všechen ten luxus, na který jsem si za posledních pár hodin zvykla. Chtěla jsem se usmát, ale to by nemohl Bieber stát u recepce.
Bože já mám teda dneska den.
Snažila jsem se kolem něj v klidu a bez povyku projít, ale to by nebyl Bieber, kdyby se nepodíval. Naše oči se střetly a já jsem v jeho očích viděla bolest a to mě strašně překvapilo.
Rty jsem mírně zvlnila do úsměvu. Ani nevím proč, ale moje máma říkala:
,,Nikdy nevíš komu tvůj úsměv může pomoct, proto se stále usmívej i když Tě něcobolí.“
Úsměv mi oplatil a otočil se zpět k recepční.
Krátká ale aspoň něco ♥