NINY POHLED :
Byla jsem nesvá z toho, že tak blízko mě, je člověk, kterému jsem téměř zničila život. Asi na mě dolehlo moje svědomí.
Nohu jsem si dala přes nohu a do uší jsem si dala sluchátka. Musela jsem asi usnout, protože mě probudila až letuška.
,,Připoutejte se slečno." Usmála se a odešla tak rychle, jako přišla.
Připoutala jsem se a zrak jsem obrátila na místo, kde má sedět Jay.
Seděl tam a vášnivě debatoval s Ryanem, až by se zdálo, že se dlouho neviděli.
Najednou obrátil zrak mým směrem a zorničky se mu zvětšily. Měl na tváři hodně překvapený výraz. Myslím, že kdyby nebyl připoutaný, tak už je tady u mě.
Letadlo začalo pomalu přistávat a já věděla, že musím co nejrychleji vypadnout pryč.
Sebrala jsem tašku a jako první jsem vyšla z letadla. Šla jsem si co nejrychleji pro kufr.
Musela jsem tam stát pěknou řádku let, protože se něčí tělo objevilo vedle mého.
,,Nino?"
Tenhle hlas jsem nepoznávala. Otočila jsem zrak a uviděla jsem Butlera jak mě sjíždí pohledem.
,,Justin Tě hledá. Museli jsme se rozdělit.'' Z kapsy si vytáhl telefon.
,,A co já s tím ?" Musela jsem znít dost arogantně a povýšeně.
,,On Tě pořád miluje.'' Vytočil něčí číslo a dal hlasovku.
,,Co je bro, našel si ji? " Ozval se jeho hlas v telefonu.
,,Je tady, přijď jsem." Odpověděl Ryan.
Pak se v telefonu ozvalo to nekonečné ticho a já čekala, kdy se přede mnou objeví jeho krásná tvář.
Vůbec jsem neplánovala, že to bude takhle :D Ale co už. Jinak se omlouvám, že přidávám části tak málo, ale doma mám problémy a pracuju na nich.
Další část bude, až tady bude 5 krásných dlouhých komentářů (děkuju za ty předešlé). A za 22 vote <3
Miluju vás <33 XoxoErin.