@sandyhoranwife: @zaynmalik wtf, po cholere ci walizka do kina?:)))
@amane0851: @zaynmalik może przewozi zapas popcornu?
@porcelanowalala: PEWNIE JEST TAM LIAM, BO W KOŃCU ZIAM IS REAL <333
@needieliaox: ciasno bro
zaynmalik: wiesz że to zabrzmiało dwuznacznie?:)))
needieliaox: a wiesz, że ja się tu zaraz udusze?
zaynmalik: przecież w kinie wyszłaś
needieliaox: ale teraz jesteśmy u ciebie w domu, a ty dalej nie chcesz otworzyć tego cholerstwa
zaynmalik: stęskniłaś się za moim widokiem?
needieliaox: stęskniłam się za świeżym powietrzem:)))
zaynmalik: trzeba było nie pierdzieć:)))
- Zabije cię kiedyś cfelu! - Krzyknęła dziewczyna, próbując wyjść z walizki.
- Nie ruszaj się. Otworze cię. - Powiedział Zayn, otwierając walizkę.
- To zabrzmiało dwuznacznie. - Skomentowała brunetka.
- To nie było dwuznacznie. Po prostu masz jakieś chore pragnienia.
- Jesteś okropny, bro!
- To ty jesteś straszna, sio!
- Wyganiasz mnie? - Spytała dziewczyna wychodząc z walizki.
- Nie.. po prostu pomyślałem, że siostra też powinna mieć jakiś skrót. - Uśmiechnął się.
- Ty już lepiej nie myśl. Gigi jest z tobą w San Francisco? - Spytała, gdy oboje usiedli na kanapie.
- Nie. Miała jakąś ważną sesję. Przyjedzie za kilka dni. - Odpowiedział, włączając jakiś film.
- Jak wam się układa?
- Jest lepiej. Dzięki tobie. - Mruknął. - Dużo dla nas zrobiłaś, dziękuje.
- Nie powiedziałeś Gigi o mnie, prawda? - Spytała.
- Nie, ale jak przyjedzie to was sobie przedstawie. - Stwierdził.
- Nie sądze, żeby to był dobry pomysł.
- Dlaczego?
- Słuchaj Zayn. Dziewczyny z natury są dziwne. Kiedy obok jej chłopaka pojawia się inna dziewczyna, ta zaczyna być zazdrosna. Rozumiesz? - Wytłumaczyła wolno.
- Ale my się przyjaźnimy. Przecież nie robimy niestosownych rzeczy. - Zmarszczył brwi.
- Czyli nie rozumiesz.. Dziewczyny już takie są. W jej oczach możemy wyglądać na kogoś innego niż przyjaciół.
- Na rodzeństwo? - Spytał głupio. - Nie załamuj się, wiem o co chodzi. Spokojnie, Gigi wszystko zrozumie.
- Mam nadzieje. Nie chcę żebyście się przezemnie kłócili. - Powiedziała i spojrzała na zegarek. - Już późno. Wrócę do domu.
- Podwiozę cię. - Zaproponował.
- Będzie za dużo paparazzi. Nie chcę być przez nich otoczona.
- Rozumiem.
- Zadzwonie do siostry, ona po mnie przyjedzie. Pa Zayn. - Pożegnała się i ruszyła w stronę drzwi.
- Casey czekaj! - Zawołał podbiegając do niej i mocno się przytulając.
- Tak?
- Zobaczymy się jutro?
- Jasne.
CZYTASZ
Bro Idol → z.m;zakończone
FanfictionPrzyjaciel to ktoś, kto daje ci totalną swobodę bycia sobą.