Casey leżała na kanapie razem ze swoim bratem. Na fotelu obok siedziała jej siostra, która czytała jakiś modowy magazyn. Chłopak Evelin - Derek, był w pracy, więc Jasper musiał spędzać z nimi czas.
- Spotkałeś Gigi? - Spytała Casey, malując paznokcie.
- Nie. - Powiedział zrezygnowany. - Ale podobno jest już wolna. Ten cały Zany ją zdradził.
- Zayn - poprawiła go siostra. - I wcale jej nie zdradził... Podobno to jego koleżanka.
- I ty w to wierzysz? Błagam, taki ktoś jak on jest zapatrzony w sławę, pieniądze i najfajniejsze modelki. Najwyraźniej Gigi mu się znudziła, a niedługo odbije Hailey Biebsowi. - Warknął, wpychając do buzi garść chrupków.
Casey spojrzała na swoją siostrę, która patrzyła na nią ze smutkiem. Obie nie wiedziały jakie będzie najlepsze rozwiązanie w tej sytuacji.
- Jasper idź powycieraj stół w kuchni. - Zarządała Evelin, a chłopak niechętnie wstał z kanapy i wyszedł z salonu.
- Nie chcę, żeby Jasper myślał, że Zayn taki jest. Chyba muszę mu powiedzieć... - Zaczęła brunetka.
- Nic z tego. Najpierw musimy pomyśleć, co zrobimy z tymi wszystkimi plotkami.
- Wydaje mi się, że najlepszym wyjściem jest powiedzenie prawdy. Nie możemy tego latami ukrywać. Zayn i Gigi nie mogą wychodzić z domu już od tygodnia, bo na każdym kroku są reporterzy, którzy zasypują ich masą pytań. Nie chcę, żeby tak żyli. Jeśli nie dam rady to najzwyczajniej w świecie zniknę z ich życia. - Westchnęła.
- Naprawdę tego chcesz? - Spytała siostra.
- Chcę. - Odpowiedziała, a Evelin spojrzała gdzieś za jej głowę.
Casey odwróciła się i zobaczyła stojącego Jaspera opartego o drzwi. Jego mina była czymś pomiędzy zadowoleniem, a zniesmaczeniem. Chłopak poprawił swoje włosy ręką i wziął do buzi parę chrupków. Po chwili jego oczy się rozszerzyły i szczęśliwy spojrzał na siostry.
- Poznasz mnie z Gigi, prawda?
CZYTASZ
Bro Idol → z.m;zakończone
FanfictionPrzyjaciel to ktoś, kto daje ci totalną swobodę bycia sobą.