needieliaox: Zayn, minęło 5 dni
needieliaox: Dlaczego się nie odzywasz?
needieliaox: Odpisz, martwie sie
needieliaox: Coś się stało z Gigi?
needieliaox: Malik do jasnej ciasnej odpisz
***
@GiGiHadid followed you.
- Co jest... - Mruknęłam patrząc na wyświetlacz. - Myślałam, że mnie nie lubi.
- Kto taki? - Zaciekawił się mój brat.
- Kim Kardashian. - Warknęłam.
- Nie bądź taka nerwowa po prostu zapytałem. - Powiedział. - No nie gadaj! Gigi cię zaobserwowała na twitterze?! - Krzyknął mi przez ramię.
- To tylko Gigi.
- Jak jeszcze raz powiesz, że to tylko Gigi, nasram ci na głowę. - Zagroził.
- Jesteś nie do wytrzymania. - Jęknęłam.
- Staram się o jej follow prawie dwa lata, a ty tak o z dupy dostałaś! Kim ty w ogóle jesteś co?
- Jak jesteś jej wielkim fanem, to chyba wiesz, że jest w San Francisco. - Mruknęła, kładąc się i zamykając oczy.
- No nie gadaj! - Krzyknął i wybiegł szybko z domu.
- Co się stało? - Zapytał Derek, który wszedł do salonu.
- Odezwała się w nim nastolatka. - Powiedziała, a ten się zaśmiał. Usiadł na kanapie i włączył telewizor.
"Wywołało to prawdziwą burzę na twitterze. Fanki 23-letniego piosenkarza i byłego członka One Direction oszalały. Parę dni temu, z jego apartamentu wychodziła wysoka brunetka. Kilka godzin później, sam Malik dodał na swojego twittera zdjęcia z jego obecną dziewczyną - Gigi Hadid. Fanki są zaniepokojone, że Zayn zdradził piękną blondynkę." - Zabrzmiał głos w telewizji, a dziewczyna prychnęła.
- Nie mają swojego życia, czy jak? - Zirytował się Derek.
- Najwyraźniej. Jestem pewna, że ta dziewczyna to jakaś pomyłka. Zayn nigdy nie zdradziłby swojej dziewczyny. - Odparłam.
- A skąd to możesz wiedzieć? W głowach tych gwiazdeczek są same głupoty. - Stwierdził.
- Nie jest taki. Zayn kocha Gigi i widać to po każdym ich zdjęciu. - Warknęła.
- Nie kłóćcie się. Derek zrobiłam ci obiad. - Do pomieszczenia weszła Evelin, a Derek wstał i ruszył do kuchni.
- Gigi wie o was? - Zapytała wprost.
- Tak, przez przypadek. W dodatku, Zayn nie odpisuje mi już kilka dnia, a Gigi dała mi follow na twitterze. - Sapnęła. - Nie wiem co mam robić.
-Och daj spokój, przecież musiało się coś stać. - Powiedziała. Nagle telefon Casey zadzwonił. Szybko odebrała nawet nie spoglądając na numer.
- Zepsuł mi się telefon, przepraszam. - Powiedział Zayn, a na twarz Casey wkradł się wielki uśmiech.
***
-Napisałaś tą piosenkę? Jest cudowna! - Ucieszyła się Gigi. - Zayn zawsze mi ją śpiewa jak mi smutno. Jest przepełniona emocjami.
- Dziękuje. Na początku nie planowałam wysyłać jej Zayn'owi. Tak naprawdę, to dzięki niemu wróciłam do pisania, grania, śpiewania. Jest wspaniały. - Powiedziała Casey, a brunet się zaśmiał.
- To już wiem. Komplementujcie mnie dalej.
- Jesteś straszny. - Zaśmiała się blondynka. - Pójdźmy jutro gdzieś we trójkę.
- Nie zapominaj, że Casey nie chce być otoczona paparazzi. - Mruknął Zayn
- W pełni ją rozumiem. Dalej masz tą walizkę? - Zapytała, a brunetka jęknęła.
- Może tym razem mnie nikt nie zostawi w walizce wśród napalonych fanek. - Powiedziała.
- Idziecie pomoczyć nogi? - Spytał Zayn wstając z piachu.
- Nie. Chciałabym porozmawiać z Casey. - Uśmiechnęła się Gigi.
- Jasne. - Odparł i ruszył w stronę wody, gdzie było widać zachód słońca.
-Czym cię zajmujesz? Wiesz szkoła i te sprawy. - Popatrzy l a na nią blondynka.
- Chodzę do liceum. Po szkole dużo przebywam na planie filmowym razem z klubem. - Wytłumaczyła.
- Chcesz być w przyszłości aktorką?
- Nie, chce zostać operatorem kamery.
- Wow. Zauważyłam, że nie lubisz być w centrum uwagi. - Stwierdziła.
- Nie to, że nie lubię. Po prostu nie jestem przyzwyczajona. Wiesz, mam dwie siostry i brata, więc praktycznie nie byłam oczkiem w głowie moich rodziców. Zawsze byłam niezauważana, choć podobało mi się to. Dopiero gdy Zayn mi odpisał poczułam się zauważona. Zwrócił na mnie uwagę, choć pisało do niego tyle fanek. Teraz rozumiem jak fajnie być zauważonym. Choć chcę resztę życia stać za kamerą, nie oznacza to, że nie chce robić czegoś jeszcze.
- Powinnaś pisać piosenki, są wspaniałe. - Pochwaliła ją Gigi.
- Myślałam o tym. To wspaniała praca. - Przytaknęła Casey.
***
@StarsMagazine: Zayn i Gigi na randce! Przeszkodziła im fanka? Kim jest tajemnicza brunetka?
@tylerowaxx: Randka na plaży, cudo <3 ta fanka miała szczęście
@herostyles: Zero prywatności. Zayn i Gigi powinni ją spławić.
@wero13malik: ZAYN I GIGI TO USTAWKA WTF
@poloteenwolf: kolejna drama? Pogadajmy lepiej o tym jaki Louis jest seksowny
CZYTASZ
Bro Idol → z.m;zakończone
FanficPrzyjaciel to ktoś, kto daje ci totalną swobodę bycia sobą.