Zayn trzymał swoją dziewczynę za ręke, a drugą ręką ciągnął czarną walizkę. Próbując przedostać się między fanami, modlił się, aby przez przypadek nie zostawić gdzieś walizki. Chciał ten dzień spędzić tylko z Gigi i Casey. Bez żadnych fanów i reporterów. Bycie znanym i sławnym miało swoje minusy. Nie było prywatności. Zayn rozumiał dlaczego Casey nie chcę, aby ktoś się o niej dowiedział. Dlatego stara się, żeby dziewczyna miała swoją prywatność i normalne życie.
Gdy przecisnęli się przez fanów i weszli do restauracji oboje odetchnęli z ulgą. Zamówili oddalony i prywatny syolik, z którego nie będzie widać reporterów. W restauracji, w której się znajdowali pracował dobry znajomy Zayn'a i Gigi, przez co nie było powy o zdradzeniu Casey. Usiedli przy stoliku i pozwolili dziewczynie wyjść z walizki.- Bogu dzięki, prawie się udusiłam. - Sapnęła.
- Nie wymyślaj, ta walizka nie może być aż taka zła. - Zaśmiał się Zayn.
- Dobra. Od dzisiaj ty jeździsz w walizce. - Stwierdziła Casey.
- Nie ma mowy moja droga. Ja jestem bogiem seksu i trzeba na mnie patrzeć, a nie chować w walizce. - Odparł.
- Kłóciłabym się. - Mruknęła, na co Gigi się zaśmiała.
- Cieszę się, że Zayn znalazł sobie kogoś takiego jak ty. Po odejściu z zespołu... Przepraszam to drażliwy temat. - Zaczęła patrząc na bruneta.
- Mów dalej. Przed Casey nie mam nic do ukrycia. - Przytaknął.
- No dobrze. Po odejściu z One Direction, chłopaki się od niego odwrócili. Nie rozumieli go. Zayn chciał zacząć tworzyć swoją muzykę, a nie być zmuszany do tworzenia czegoś co mu się nie podobało. - Wyjaśniła.
- To dziwne. Przyjaźniliście się pięć lat.. - Zmarszczyła brwi Posey.
- Dla nich te pięć lat było nieważne, dla mnie był to najlepszy okres mojego życia. Chciałbym kiedyś z nimi porozmawiać i im wyjaśnić wiele rzeczy, ale.. To zbyt ciężkie. Zmieńmy temat. - Powiedział.
***
@StarsMagazine: Zayn Malik i Gigi Hadid byli na randce! Czy ich związek to napewno prawda? [PHOTO]
@starielia: Dlaczego Zayn znowu ma tam walizkę? :)))
@aduxhoran: Tylko Zayn idzie na rande do restauracji z walizką, hahahhaha cri
@roargigi: to choroba
@arzaylea: jestem ładniejsza od tej gigi lol
***
- Niektóre komentarze i informacje są wyssane z palca. - Powiedziała poirytowana Gigi, która cały czas siedziała na twitterze.
- Daj już spokój, Gigi. Pograj z nami. - Poprosił ją Zayn, który grał z Casey w ping-ponga.
- Wygrałam śledziu! - Krzyknęła brunetka.
- Tylko dwa razy. - Prychnął.
- Zayn, my graliśmy dwa razy. - Zaśmiała się, a chłopak przerzucił ją przez ramię.
- Gig, idziesz z nami do studia? - Spytał brunet, ignorując krzyki Casey.
- Nie, posiedzę w domu. Jak coś to do was dojadę. - Uśmiechnęła się blondynka.
- Jak chcesz. Dobra mała, wskakuj do gniazdka. - Powiedział, stawiając dziewczynę na ziemi i otwierając walizkę.
- Nienawidzę cię. - Warknęła, wykonując polecenie.
- Ty mnie kochasz. Tak jak wszystkie bagaże walizek. - Prychnął.
- Nie chwal się, że tylko bagaże cię kochają! - Zawołała Gigi, a brunetka się zaśmiała.
- Mam jeszcze mamę! - Odkrzyknął jej.
- Masz złudne nadzieje! - Odpowiedziała.
- Dzięki kochanie! - Zaśmiał się ironicznie, wychodząc z domu z walizką.
***
@zaynmalik: Mamo, kochasz mnie jeszcze?
@GiGiHadid: @zaynmalik mówiłam, że masz złudne nadzieje :)))
@needieliaox: ten uczuć kiedy dziewczyna twojego brata go obraża, ale jest to zbyt śmieszne, aby go bronić.
CZYTASZ
Bro Idol → z.m;zakończone
FanfictionPrzyjaciel to ktoś, kto daje ci totalną swobodę bycia sobą.