@zaynmalik: BeFoUr hours
***
@zaynmalik: już jest! http://smarturl.it/StreamZAYNBeFoUr?IQid=tw
@destinytogether: @zaynmalik to żart? Gdzie jest #BeFoUr
@saupermextommo: @zaynmalik OMG KIM JEST TA LASKA
@amortencjahpx: @zaynmalik przecież to jest Feel You z jakąś laską ;'))
@starsmagazine: Szok! Zayn Malik oszukał fanów! Nie ma piosenki #BeFoUr?
@Hollymagazine: Wpadka! Zayn Malik zdradza swoją obecną dziewczynę Gigi Hadid?!
@LosAngelesNews: "Chcę mieć to na pamiątkę" - Zayn Malik ma kochankę?!
***
needieliaox: TY POPIEPRZONA WYWŁOKO
needieliaox: SPRAWDZIŁEŚ JAKIE NAGRANIE WSTAWIŁEŚ NA SPOTIFY
needieliaox: WSZYSCY MYŚLĄ ŻE ROMANSUJEMY
zaynmalik: o kur... ja cie przepraszam
zaynmalik: pomyliłem pliki
needieliaox: TY LEPIEJ PRZEPROŚ GIGI I FANÓW
needieliaox: WSZYSCY CIĘ UWAŻAJĄ ZA KOBIECIARZA
zaynmalik: wyłącz caps locka
needieliaox: NIE DENERWUJ MNIE
***
Zayn siedział na kanapie przytrzymując rękoma głowę. Koło niego siedziała Gigi, a wokół nich chodziła zdenerwowana Casey. Była nieźle wkurzona na wybryk Malika. Mimo, że chłopak poprawił wpadkę, plotki wciąż krążą, a dramy na twitterze nie widać końca.
- Co ty masz w tym pustym łbie? - warknęła brunetka.
- Daj spokój. - Westchnął.
- Daj spokój? Zayn! Ja się boje o twoją reputację! Nie chcę, żebyś był traktowany jak...
- Jak co?! - Krzyknął. - Casey skończ! Mam tego dosyć! Zaszła pomyłka, tyle. Wyjaśnię to wszystko!
- No i co z tego, że to wyjaśnisz?! Te plotki skrzywdziły Gigi! Nie widzisz tego?
- Uspokójcie się! - tym razem wrzasnęła Hadid ze łzami w oczach. - Kłótnią nic nie zdziałamy!
- Przepraszam was. Wiecie, że nie chciałem was skrzywdzić. Ostatnio się tyle działo i stałem się lekko roztargniony. Wyjaśnię to wszystko w kolejnym wywiadzie i powiem, że to była Waliyha.
- Waliyha ma całkiem inny głos, Zayn. Muszę się nad tym wszystkim zastanowić. Na razie nic nie rób, dobra? - Powiedziała spokojnie Casey.
- Okej - zgodził się chłopak. - Jedziesz do domu?
- Tak. Dużo czasu tu spędziłam. -Odparła zakładając torbę na ramię.
- Zamówić ci taksówkę? - Spytała Gigi.
- Nie, dzięki. Przejde się. Wyjdę tylnym wyjściem.
Casey wyszła z mieszkania przyjaciół i ruszyła w stronę domu swojej siostry. Była w San Francisco już cały miesiąc, więc zapamiętała drogę powrotną.
Chciała się przejść po mieście i w spokoju wszystko sobie przemyśleć.
Jedynym wyjściem było powiedzenie wszystkim prawdy. Choć nie chciała się ujawniać musiała to zrobić dla Zayn'a i Gigi. Wiedziała, że te plotki mogą zniszczyć ich związek, a tego nie chciała.
Nagle telefon w jej kieszeni zaczął wibrować. Dziewczyna wzięła go do ręki, a na ekranie pokazał się numer jej mamy. Dziewczyna odebrała go i przyłożyła do ucha.- Cześć bąbelku - powiedziała jej matka.
- Cześć mamo.
- Co porabiasz? Jak tam ci się podoba?
- Rozmawiałyśmy o tym dzisiaj rano. - Zaśmiała się Casey.
- Wiem, ale tak bardzo się stęskniłam. - Odparła.
- Ja też tęsknie.
- Co porabiacie? Jasper jest obok ciebie? - Zapytała.
- Nie, jestem na spacerze. - Odpowiedziała.
- No dobrze. Zadzwonię jeszcze wieczorem, całuski. - Westchnęła rozłączając się.
Casey schowała telefon do kieszeni i usiadła na przypadkowej ławce. Przyglądała się przechodniom ale żaden pomysł nie przychodził jej do głowy.
- Ta dziewczyna ma świetny głos! - Pisnęła jakaś dziewczyna.
- Racja, ale wolę Zayn'a z Gigi. - Powiedziała druga.
***
@needieliaox: Dlaczego ludzie żyją plotkami?
CZYTASZ
Bro Idol → z.m;zakończone
FanfictionPrzyjaciel to ktoś, kto daje ci totalną swobodę bycia sobą.