4.Bölüm
Eve geldiğimde kızlar ortada görünmüyodu bende direk odama çıktım kıyafetlerimi çıkardım ve kendimi yatağa attım.Yorganın içinde yuvarlandıktan sonra telefonumu elime aldım.Justin mesaj atmıştı. ''Artık benimsin'' yazıyordu. Bende ''Belkide hep senindim.Sadece bilmiyorduk'' yazdım.Ve telefonumu baş ucuma koyup bir süre yatağın içinde oyalandım.Derken kızlar odama girdiler hepsi yatağa uzandılar.Bende olan biten her şeyi anlattım.Benim adıma mutlu olduklarını görüyordum ama aynı zamanda endişeliydiler.
Sabah olduğunda bütün hayatım değişmişti.Artık dünyaca ünlü bir sevgilim vardı.En sevdiğim arkadaşlarımla Amerika'da aynı eve paylaşıyorduk.Sanki rüyadaydım ve uyanacağım diye çok korkuyordum.
Başucumda duran telefonuma uzandım ve twitterımı açtım.Tüm bu insanların bizim hakkımızda olanları öğrenince ne tepki vereceklerini merak ediyordum.Twitterdan gelen mesajlara bakılırsa azımsanmayacak kadar büyük bir bölümü bizim çıkmamızı istiyorlardı tabi ben o zamanlar böyle birşeyi aklımdan dahi geçirmiyordum.Bu düşünceleri bir kenara atıp üzerimi değiştirdim ve kahvaltı için aşağı indim.Kızlar kahvaltıyı hazırlamışlardı bile.Bende hazıra konup oturdum ve kahvaltımı yapmaya başladım.Kahvaltımı yaparken zil çaldı.Kimin geldiğini tahmin etmek hiçte zor değildi.Bende yemeyi bırakıp kapıyı açtım.
-''Günaydın,ve hazırlan seni dışarı çıkarıyorum.''
-''Şimdi mi?''
-''Evet şimdi.Hadi.''
Koşarak yukarı çıktım altıma kot şort üstümede tişört geçirip çiçekli vanslarımı aldım ve dışarı çıktım.Dışarıda güzel bir yaz havası vardı.Güneş gözlüğü yaktım ve arabanın ön koltuğuna oturdum.Justinse sürekli sırıtıyordu.Yol boyunca 10-15 kez nereye gittiğimizi sormama rağmen hiçbir şey söylemedi.Pencereyi açtım ve havanın kokusunu içime çektim.Bu sırada Justin ellerime uzandı ve elimi tuttu sonrada öptü.Hiçbir şey demiyorduk sadece birbirimize bakıp gülümsüyorduk.Uzun bi yolculuğun ardından ağaçların içinde değişik bir mimarisi olan 2 katlı bir eve gelmiştik.Evin arkasında göl vardı. (Yandaki mutlimedia'da ki ev) Böyle bir evi ancak hayal edebilirdiniz.Justin kapımı açtı ve tutmam için elini uzattı.Eve doğru yürümeye başladık.Ev çok güzeldi.
-''Bir süre burda kalacağız.''
-''Ama ben hiçbir kıyafet alm-''
-''Gerek yok.Burdan bir şeyler alırız.''
Bana yaklaştı ve burnunu burnuma yapıştırdı.Ardından''seni hep buraya getirmek istemiştim ama sevgilim olarak.Burası bizim her şeyden uzak olacağımız dünyamız.Burda sadece sen ve ben varız.'' dedi alçak bir sesle.Ellerini kalçalarıma doladı ve beni öptü.Bu yumuşak bir öpücüktü.Sanki kırılacakmışım gibi yavaş ve yumuşak hareket ediyordu.İtiraf etmeliyim ki bu benim ilk öpücüğümdü sanırım o da bunu biliyordu.''Bunu yapmayı ne kadar çok istediğimi bilemezsin'' diyerek kulağıma fısıldadı.Gülümsedim.İşte o zaman farketmiştim ki bende tam olarak bunu istemiştim. Ona sımsıkı sarıldım hiç bırakmayacakmış gibi.Zaten bırakmakta istemiyordum.
Sabah uyandığımda Justinin sıcak ve kaslı kollarının bana dolandığını fark ettim.Yerimde döndüm ve onu izlemeye başladım.Uyanınca hiç bozuntuya vermemeye çalışarak kalkmaya yeltendim ama çoktan fark etmişti.’’Bunun için utanmana gerek yok’’ dedi ve gülümsedi. ‘’Zaten utanmamıştım ben sadece...Ben sadece-‘’ diye kekeledim. ‘’Hadi göle gidelim’’ dedi. Sabahın köründe göle gitmiştik ve kendimizi buz gibi suya bıraktık.Biraz yüzdükten sonra justin gizlice yaklaştı ve kollarını belime doladı, beni kendine doğru çevirdi,ellerini saçlarımda gezdirerek dudaklarıma yapıştı.Bense onun kollarında eriyip gidiyordum.Justinin elleriyse belimden bacaklarıma doğru kaymaya devam ediyordu.En sonunda ellerini bacaklarımın arasında hissedince geri çekildim. ''Şey ben..ben daha önce.. daha önce hiç..'' diye kekeledim yine.Sonra yüzüme baktı ve gülümsedi. ‘’Eğer istemiyorsan olmayacak,ama bu güzelliğe dokunmadan ne kadar daha bekleyebilirim bilmiyorum.’’ Dedi ve sırıttı. Bu beni rahatlatmıştı ama bir taraftan onun için büyük bir fedakarlık olduğunu biliyordum.Yani onunda ihtiyaçları vardı.Anlarsınız ya....
*** hafta sonra***
Günler çok çabuk geçiyordu.Ya da burdayken bana öyle geliyordu.Justinle sahilde yüzer,güneşlenir,müzik dinler,akşamları dışarı çıkardık.Her şey fazla güzeldi ve bunun bozulmasından korkuyordum.Ben bir yandan bunları düşünüp bir yandan da akşam yemeğini hazırlarken Justin kollarıyla beni sardı ve kalçalarımı kendininkine yapıştırdı. ‘’Akşam seni hiç alışık olmadığın bir yere götüreceğim’’ dedi. Yemeğimizi yedikten sonra hazırlandık.Bende dar siyah bir etek, krem rengi salaş bir bluz ve dolgu topuk sandaletlerimi giydim.Artık hazırdım.Tek sorun hala nereye gideceğimizi bilmiyordum.
Arabadan indiğimde pek göz önünde olmayan bir gece klubüne geldiğimizi farkettim.Kapıda iri yarı adamların arasından geçip içeri girdik ve bara doğru yöneldik.bir kaç tekila içtikten sonra içtiğim tekilaların vermiş olduğu yetkiyle sahneye doğru yürüdüm ve gayet seksi hareketlerle kendi kendime dans etmeye başladım.Ellerimle eteğimin ucunu yukarı doğru çektim. Justin bir yandan beni izleyip bir yandan da viskisini içiyordu.En sonunda dayanamayıp yanıma gelmeye başladı.Bende onunla oynuyordum.O geldikçe geri gidiyor beni bulması için kaçıyordum.Tabiki çok sürmedi beni kolumdan tuttuğu gibi kendine çekerek vücudumu kendi vücuduna bastırdı ve kulağıma doğru eğildi:‘’Daha fazla...’’ ellerini kalçalarıma götürüp dahada bastırarak ‘’Daha fazla dayanabileceğimi sanmıyorum güzelim’’ diyerek ellerini bacaklarımın arasına götürdü.Ağzımdan istemeyerek bi uğultu çıktı.
Aniden elimden tuttu ve hızlı adımlarla eve doğru yürümeye başladık.Eve geldiğimizde hızlı bir hareketle ceketlerimizi çıkarıp koltuğa attık.Justin dudaklarıma yapışıp sert hareketlerle dudaklarımı emmeye başladı.Sonra bacaklarımdan tutup beni kucağına aldı.Yatak odasına geldiğimizde kucağından indirdi ve ayakkabılarını çıkarmaya başladı.O sırada bende aynısını yapıyordum.Yanıma geldi ve kıyafetlerimi çıkartmaya başladı bu sırada beni yatağa doğru sürükledi.Yatağa çıktığımızda üstüne oturdum ve pantolonunun düğmesini açtım.Oda ellerini kalçama koydu.Kontrolün bende olmasını istiyordum.Sadece bunu nasıl yapacağımı bilmiyordum.Ellerimi boynundan başlayarak adonislerine doğru kaydırdım.Pantolonunun hemen üstünden boxer’ı gözüküyordu ellerimi oraya gelince durdum.Oda ellerini ellerimin üzerine koydu ve aşağı doğru indirdi.Tam bu sırada onun yüzüne baktım.Mutlu görünüyordu, gözleri kapalıydı ve arasıra inliyordu.Çok feminen tavırlar sergiliyordum,artık tüm kontrol bendeydi.Bittiğinde ellerimi serbes bıraktım ve dudağına öpücük kondurdum.Sonra da yanına uzandım.Derin bir nefes verdikten sonra yataktan kalktı ve duşa girdi.Duştan çıktığında yatağa uzandı,dirsekleri yardımıyla başını tuttu,bana bakıp ‘’Seni tamamen istiyorum ama bekleyeceğim’’ dedi ve sırıttı.Bende başımı yastığa gömdüm.Utanıyordum.Oda bundan faydalanıp pis pis sırıtıyordu.Sonra kollarını bana doladı ve beni kendine çekti.Bende onun kollarında olmanın verdiği huzurla uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unexpected. (Ara Verildi)
RandomBir tarafta dünyaca ünlü pop yıldızı... Diğer tarafta yeni kimliğiyle hergün hayalini kurduğu Amerika'ya gelen genç bir kız... Tesadüfen karşılaşan ve kısa sürede çok yakın arkadaş olan iki genç, zaman geçtikçe hiç 'beklenmeyen' olaylarla karşıl...