Canım okuyucularım voteleriniz ve güzel yorumlarınız için teşekkür ederiiiiiim! Hikayenin kapağı için @SedaNurTakan 'a teşekkürler! nasıl olmuş sizce? Ben çok beğendim ve bu yüzden bir süreliğine kitap kapağımız bu.Söz verdiğim gibi bu bölümü ona ithaf ediyorum.Haaa birde bundan sonra bölümlere en beğendiğim görüşü/yorumu yapana yb'yi ithaf etmeye karar verdim. (Yani sadece yb gelsin lütfen yazmayın) Umarım bu bölümüde severek okursunuz.Her zaman ki gibi yb 100 reads/15 vote/10 yorum 'dan sonra gelecek. Yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum :)
İyi okumalar xx
12.Bölüm
Yarın okullar açılıyor.Bu da demek oluyor ki yarın normal hayatıma birazcıkta olsun geri dönüyorum.Yani artık hayatımı ölüm üzerine yaşamayacağım.Zaten ne zaman olacağida belli değil.O yüzden normal olmaya ihtiyacım var.Her neyse.Belki kendimi derslere verebilirsem Justin’le Selena’nın ne haltlar karıştırdığını biraz olsun unutabilirim.
Ama kimse savaşmadan pes edeceğimi sanmasın.
Kolay kolay pes eden biri değilim.Hatta savaşmadan pes eden biri,HİÇ.
Tamam kız dünyaca ünlü bir şarkıcı olabilir,victoria’s secret modelleri gibi fiziği,vogue dergisi kapağından fırlamış gibi bir yüzüde olabilir.Hadi ama! Ben kanserle savaşıyorum,bi kız bu kadar zor olmamalı değil mi?
Bu arada neden mi savaş kelimesini kullanıyorum?
Çünkü savaş başladı.
-2 gün önce-
‘’Hangi ödül töreniymiş bu?’’ dedim mızmızlanarak. Müzik ödüllerine falan gitmek istemiyordum.Çünkü oraya gitmem demek bir sürü insanın bana acıyan gözlerle bakması demek.Ve kimsenin bana acımasını istemiyorum.
AAA BAKIN BU KIZ KANSER
YAZIK OYSA DAHA ÇOK GENÇ vs.
Bundan nefret ediyorum.
‘’Teen Choice Awards’’ dedi ve yatağımda sırt üstü uzanarak.Ve devam etti:
‘’Gelmeni istiyorum Nel.Seni benim yanımda görsünler istiyorum.Sen ise sabahtan beri mızmızlanıyorsun’’ dedi üzgünmüş gibi yaparak ve kafasını yana döndürüp yavru köpek bakışı attı.
Buna dayanamayacağımı biliyordu.Hain.
‘’Tamam başımın belası,tamam geliyorum.’’
***
Ertesi gün internetten ödül gecesine gelecek kişilerin listesine bakayım dedim.
-Taylor Swift
-Rihanna
-Demi Lovato
-Selena Gomez
-Justin Bieber
-Justin Timberlake
-Miley Cyrus
-Pitbull
-Fun
-The Wanted
-Maroon 5
-One Direction
-Big Time Rush
-Beyonce
-Bruno Mars
-Katy Perry
-Nicki Minaj
-Pitbull
-Pink
Bi saniye! Selena’da gelecek doğal olarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unexpected. (Ara Verildi)
DiversosBir tarafta dünyaca ünlü pop yıldızı... Diğer tarafta yeni kimliğiyle hergün hayalini kurduğu Amerika'ya gelen genç bir kız... Tesadüfen karşılaşan ve kısa sürede çok yakın arkadaş olan iki genç, zaman geçtikçe hiç 'beklenmeyen' olaylarla karşıl...