Bu bölüm biraz kısa oldu bunun için kusura bakmayın.(Biraz ilham kıtlığı çektimde)
Twitterdaki okuyucularım lütfen wattpad'a twitterla giriş yapıp hikayeyi öyle okusunlar.Böylece vore verip,yorum yapabilirler.
Yine söylüyorum vote/yorum sayıları çok az.Ve baya hayal kırıklığına uğradım açıkcası.Çünkü düşüncelerinizi merak ediyorum iyi ya da kötü.Böyle olunca hikayenin beğenilmediğini düşünüyorum, ve gerçekten öyleyse hikayeyi erken bitireceğim.O yüzden yorum yapmanız ve vote vermeniz benim için çok önemli.
Bu bölüm 100 reads/15 vote/10 yorumu geçene kadar yb yayınlamayacağım.
Geçen sefer yaptığı güzel yorumdan dolayı bu bölümü Büşracığıma ithaf ediyorum :)
Neyse yine çok uzattım kusura bakmayın, iyi okumalar xx
10.Bölüm
‘’Ne giyeceğim ben ya? Neden kızlar için her şey bu kadar zor olmak zorunda?’’
Ben bir yandan kendi kendime söylenir bir yandan da giyecek birşeyler seçmeye karar verirken Justin ellerini göğsünde birleştirmiş sırıtır bir şekide bana bakıyordu. Parti büyük bir parti değil.Bilirsiniz bizim verdiğimiz partilerden.Sadece etrafında Beyonce,Lady Gaga,Taylor Swift gibi kişiler oluyor.
TAMAM ŞAKAYDI.
Partileri hiçte bizikilere benzemiyor ama yinede kendimi streçfilm gibi kaplayan bir elbise ve yaklaşık 20m topuklu giyip kendime acı çektirmeye hiç niyetim yoktu.Bende siyah mini yüksek bel eteğimi,beyaz 5SOS baskılı t-shirtümü,ayağımada siyah converslerimi giymeye karar verdim ve giyinmek için kıyafetleri yatağın üzerine serdim.(Yandaki multimedia da var)
‘’Orda öyle sırıtarak bana bakmayı kes ve dışarı çık Bieber’’
‘’İyide seni zaten çıplak gördüm ki’’ dedi bilmiş şey.Bende ona yatağımın üstündeki elime geçen ilk yastığı fırlattım.
‘’Tamam pes ediyorum,aşağıda-’’ derken ben çoktan onu sırtından itekleyip kapıyı kapatıyordum.
Giyindikten sonra hafif makyaj yaptıktan sonra aynadaki görüntüme baktım.Gördüğüm şeyi beğenmiştim.Tabi zaman ilerledikçe bu görüntüyü arayacağımı biliyordum. Merdivenleri inerken babamla Justin’in konuşmalarını duydum.Babam dikkatli olması için onu uyarıyordu. Ne kadar şirin değil mi? Hayır hayır kesinlikle klasik baba davranışı.
Bu arada onlar nasıl anlaşıyor bende hala çözemedim.Annemle babam kızlardan bir kaç cümle falan öğrenmeye başladılar. Yani en azından babam için önemli olan cümleler; dikkatli olun,tamam,evet,bakarız olduğu için pek zorun yaşamıyor.Ama annem Justinle konuşurken –hatta konuşmaya çalışırken- çok komik oluyor. Geçenlerde annem Justini pantolonun düşüyor diye uyarmıştı.Bense koltuktan yere yuvarlanmış gülmeye başlamıştım.
‘’Tamam ben hazırım’’
x.x.x.x.x.
Ellen’ın evine geldiğimizde kendime şunu dedim;
Aman tanrım!
Ev mi bu?
Bende hep Justin’in gösteriş meraklısı olduğunu sanırdım.
Yani bu Ellen DeGeneres, ne bekliyordum ki?
Ve evet,bu ev kesinlikle benim yedi sülalemin rahatlıkla yaşabileceği kadar büyük bir evdi.
Ben eve,Justin bana bakarken gördüklerimden etkilenmemiş gibi görünmeye çalıştım.Tabi ne kadar işe yaradı bilmiyorum.
İçeri girdiğimizde Ellen ve Porita ikimize de sarıldı.Yani Ellen, Justini oğlu gibi falan görüyor olmalı.Daha önce ona araba hediye ettiğine göre.Evet bu doğru.Doğum günü hediyesi olarak ona spor araba hediye etti.Sanırım onların hediye anlayışı böyle.Ne anlayış ama!
Bir kaç saat sonra herkesin kafası iyi olmuştu.İlerde sürekli renk değiştiren ışıklar ve gürültülü müzik sesi geliyordu.Ayrıca Justin 15-20 dk önce yanımdan ayrılmıştı ve ortalıkta gözükmüyordu.Sahi,ne yapıyordu bu çocuk? Valla onu başka bi kıza sürtünerek görmeyeyimde.İhtimali bile yerimde korkuyla titrememe sebep oldu.Ben ne zaman böyle obsesif biri oldum ya? Hastalığın yan etkisi falan olmalı.Hayır bu kesinlikle ölümün yan etkisi.Ben düşüncelerimle boğuşurken gidip Justine bakmaya karar verdim.Onu bulmamla dudaklarımı ısırmam bi oldu.
Tahmin ettiğiniz gibi onu bi kızla birbirlerine sürtünür bir şekilde dans ederken falan basmadım.Ya da benim tahmin ettiğim gibi.Neyse kalabalık etrafına yarım ay çizmiş,Justinse ortada Twerk yapıyordu.Biride onu kameraya alıyordu.
Bu çocuk tam bi salak.
İyi anlamda dedim ama.Yani twerk yaparken acayip seksi göründüğünü fark ettim.
Ellen beni görünce kolumdan tuttuğu gibi kalabalığın ortasına attı.
Hayır.
İmkanı yok.
Asla twerk yapmam.
Usher mı o?
‘’Hadi Nel.Sen gelmezsen başka biriyle twerk yapmak zorunda kalacağım.Ve bu biri kız olabilir’’ diye meydan okudu.
Şapşal.
Bende tavan yapan kıskançlık hormonlarımın bana verdiği yetkiye dayanarak –ve tabi o sırada 4 tane shot yapmamında etkisi olmuş olabilir- Miley Cyrus ve Justin’in Twerk şarkısı eşliğinde twerk yaptık.(Şarkı multimedia’da)
Aslında çok eğlenceliydi.Ve seksi!
Biz twerk yapmayı bitirip kalabalık dağıldıktan sonra Justin,Katy (Evet evet Katy Perry’den bahsediyorum) büyük salonun köşesini kaplayan bar’a oturup muhabbete koyulduk.
Katy bacak bacak üstüne attıktan sonra bize döndü ve konuşmaya başladı.
‘’Hey çocuklar ilişkinizin bir ismi var mı?’’
Kesinlikle ne söylediğine dair en ufak bir fikrim yoktu.
Sanırım Justin’in de yoktu çünkü afallamış bir şekilde yüzüme bakmaya başladı.
Katy de biz malak gibi birbirimize bakınca araya girdi.
‘’Yani isimlerinizin birleşimi,genelde hayranlar uyduruyorlar ya,neyse sadece merak etmiştim’’ dedi ellerini önemli değil gibi hareket ettirerek.
‘’Bunu gerçekten düşünmemiştik sahiden ilginç bir şey’’ dedim kafamı Justine çevirerek.O sırada Justin pis pis sırıtmaya başlamıştı bile.
‘’Jelly’’ dedi aniden.
‘’Yani Jellybone gibi.Ne kadar tatlı değil mi?’’ diye devam etti Katy.
Kıkırdadım.Cidden komikti yani.
x.x.x.x.x
Sonbaharda insanlar genelde hüzünlü olur değil mi? Hani yaz bitmiştir,tatil sona ermiştir falan.
Ama ben çocukluğumdan beri hep sevmişimdir sonbaharı..Benim için mutluluğun başlangıcı gibidir.Yazın hasta olduğumu öğrendiğimde okulu bırakmaya karar vermiştim ama sağolsunlar Arkadaşlarım,ailem ve Justin sayesinde tekrar döndüm. –Tamam kabul ediyorum bende normal biriymiş gibi yaşamak istedim- Şimdilik her şey normal.Şimdilik...
Justin o partiden sonra tekrar ufak çaplı bir turneye çıktı.Yaklaşık 7-8 gündür onu görmedim.Telefonda kısa konuşmalar yapıp telefonu kapatıyorduk.
Ve bu sabah aklımı karıştıran bir şey oldu.
Uyandıktan sonra kumandayı alıp izlemeyeceğim bir şey bulma umuduyla kanalları karıştırmaya başladım.Bir kanalda Justin’in ismini duyunca durdum.Haber başlığında şöyle yazıyordu;
‘’Justin Bieber'la Selena Gomez yeniden beraberler mi?’’
Normalde olsa inanmaz geçerdim ama yandaki fotoğraf bunu kanıtlar nitelikteydi.-Fotoğraf yeniydi çünkü justinin yeni yaptırdığı dövmede vardı. –
Gördüğüm fotoğrafla ister istemez morelim altüst olmuştu.
Olabilir miydi?
Acaba ona dönmüş olabilir miydi?
Tekrar birlikte olabilirler miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unexpected. (Ara Verildi)
De TodoBir tarafta dünyaca ünlü pop yıldızı... Diğer tarafta yeni kimliğiyle hergün hayalini kurduğu Amerika'ya gelen genç bir kız... Tesadüfen karşılaşan ve kısa sürede çok yakın arkadaş olan iki genç, zaman geçtikçe hiç 'beklenmeyen' olaylarla karşıl...