6.Bölüm
Tüm bu duyduklarım beynime bıçak gibi saplanırken en sonunda ağzımdan bir kaç kelimenin dökülmesini sağlayabilmiştim.
''Ne kanseri?''
''Küçük hücreli olmayan akciğer kanseri, genellikle daha yavaş gelişir ve yayılır.....''
''Peki şimdi ne olacak?''
''Tedaviye başlayacağız,ne kadar erken başlarsak başarı oranı o kadar artar.''
''Benim...benim... ne kadar zamanım ka-''
''Hey bunu konuşmak için erken.Daha ne kadar yayılıp yayılmadığını bile bilmiyoruz.''
Hastahaneden çıktığımda ne hastalığı ne tedaviyi önemsiyordum.Önemsediğim tek şey onlara nasıl söyleyecektim? Aileme,arkadaşlarıma,Justin'e. İçim acıyordu.En sonunda arabaya bindiğimde gözlerim verdiği savaşa yenik düştü.Eve geldiğimde kızlar beni bekliyordu.Onlara hiçbir şeyimin olmadığını sadece soğuk algınlığımın olduğunu,iyi olduğumu söylememi bekliyorlardı.Ama onlara istedikleri sözleri söyleyemeyecektim.Peki ama duymak istemedikleri şeyleri nasıl söyleyecektim?
''Kızlar ben çok,çok üzgünüm'' bu kelimeler ağzımdan çıktığı anda yine hıçkırıklara boğuldum.Kızlar gelip sarıldılar.Kötü birşeyler olduğunu anlamışlardı. ''Kanserim...Lanet olası akciğer kanseriyim'' dedim.Gözlerimden hala iri iri damlalar düşüyordu.Kızların güçlü olmaya çalıştıklarını görebiliyordum ama pekte başarılı sayılmazlardı.İçimizde en duygusal olanımız olan Büşra elini ağzına götürüp lavaboya doğru koştu.Diğerleride bana sarıldılar.Benim için zordu.Ama onlar içinde zordu.Geriye sadece aileme ve ona söylemek kalmıştı...Kızlar annemle babamı arayıp onlara durumu anlattılar.Bunu benden duymalarını istemiyordum.Telefonda ağlamalarını duymak istemiyordum.Bu beni öldürürdü.Gerçi şimdide farklı bir şey olmayacaktı.2 güne burda olurlardı.Şimdi ise söylemem sadece bir kişi kalmıştı.Şuan büyük ihtimalle yeni turnesine hazırlanıyordu zaten 5 gün sonra Billboard müzik ödülleri vardı.Onun ödül gecesini mahvetmek istemiyordum.Bu yüzden bekleyecektim.Ah tanrım! Onu çok özlemiştim.Sanırım hala iyiyken -yani daha sonra olacaklardan daha iyiyken- onunla görüşebildiğim kadar sık görüşmeliydim yada hiç görüşmemeliydim.Harbiden ne yapacaktım ben? Onun böyle bir şeyi kaldırabileceğini sanmıyorum.Daha 19 yaşında ona böyle bir şeyi yaşatmaya hakkım yok, hemde hiç!
***1hafta sonra****
Kanserim yavaş yayıldığı için hemen kötüleşmiyorum ama eskisi gibide değilim.Daha çok uyumak istiyorum.Sık sık öksürme nöbetlerim oluyor ama hala normalim.Neredeyse hergün telefonda konuşuyoruz ama hala Justin'e söyleyemedim,anlarsınız ya..şeyi...En sonunda kendimi toparlayıp onu eve davet ettim.
''Selam güzelim,neden son günlerde yanıma uğramıyorsun? Billboard'ta tam 3 ödül aldım ve-''
''Sana bir şey söylemeliyim''
''Hamile misin?''
''Saçmalama Justin biz daha şey yapmadık bile,şey işte..'' Ahhhh neden her şeyi daha da zorlaştırıyordu ki? Yatağımın üstüne oturdu ve beni dinlediğini göstermek için kaşlarını yukarı kaldırdı.
''Justin ben...Ben..Ben...''
''Evet.Sen?''
''Kanserim''
Donup kaldı,öylece yatağımın üstünde donup kaldı.Tek kelime etmedi.Sadece gözlerinden akan damlaları görebiliyordum.Aradan bi kaç saniye geçtikten sonra yüzünü yatağıma bastırdı ve eliyle yorganı sıktı.O an ölmek istedim.Onun o halini hiç görmemeyi istedim.Lanet ettim.Kendime.Bu beni kahrediyordu.
''Ben çok özür dilerim.Bak eğer gitmek istersen,devam etmek istemezsen seni kesinlikle anla-''
''Sen delimisin? Cidden bunu bana söylediğine inanamıyorum!'' dedi bağırarak aynı zamanda ağlıyordu da.Aslında çok tatlıydı.Ama bu yaşta tüm bu yükü almasını istemiyordum sanırım.Ben bunu kabullendim.Hastalığımı yani.Bir kaç gün ağladıktan sonra kendime acımayı bıraktım.Güçlü biri olduğumu size söylemiştim.Tüm bu düşüncelerim onun sözcükleriyle son buldu.
''Seni asla bırakmam,bırakmayacağım.Ne dedik Nel? Birbirimize aidiz.Sonuna kadar.Sonsuza kadar.''
Ağlamamak için yumruğumu sıktım.Yatağa oturdum.Bana sarıldı ve kafasını göğsüme dayadı.Bende pencereden içeri giren güneşin vurduğu sarı saçlarını okşadım.Her şey güzel olacaktı...Ya da olmayacaktı... Tek bir şeyden emindim, her şey değişmek üzereydi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unexpected. (Ara Verildi)
RandomBir tarafta dünyaca ünlü pop yıldızı... Diğer tarafta yeni kimliğiyle hergün hayalini kurduğu Amerika'ya gelen genç bir kız... Tesadüfen karşılaşan ve kısa sürede çok yakın arkadaş olan iki genç, zaman geçtikçe hiç 'beklenmeyen' olaylarla karşıl...