De volgende morgen wordt linda wakker, en ze kon niet helemaal bevatten wat er allemaal gisteren is gebeurd.
En ze stuurde een berichtje naar Eva en vroeg, of ze wel geslapen heeft vannacht.
En Eva stuurde terug dat ze heerlijk had geslapen, en ze vroeg ook gelijk of ze de brief al had gelezen, die ze van Kaj had gekregen. Linda zei: "nee die heb ik nog niet gelezen, want dat was ik gisteravond vergeten" en Eva stuurde al vrij snel terug, "anders wacht je even, dan kom ik naar je toe en gaan we de brief samen open maken en lezen."
's Morgens om 9 uur stond Eva al op de stoep, want ze was natuurlijk heel nieuwsgierig wat er in de brief stond en Linda doet de voordeur open en Eva stuift het huis in. Linda vraagt nog of ze thee wil, maar dat wil ze niet. Ze wil toch wel liever eerst even de brief lezen, die Kaj aan Linda heeft gegeven. De brief ligt op tafel en ze maakt de envelop open en ze leest eerst zelf wat er in de brief staat. Het was echt een mooie brief, en Linda heeft nu ook zijn nummer, want die had hij er bij geschreven en ze zette gelijk maar even het 06- nummer van Kaj in haar telefoon.
En ze stuurde Kaj ook maar gelijk een berichtje.
Linda: hallo Kaj, ik ben het Linda.
Kaj: hee Linda, mooi je hebt mijn brief gelezen, maakte me al zorgen....
Linda: ja klopt, ik vond het een mooi brief, en je hoeft je echt geen zorgen te maken dat ik hem niet lees.
Kaj: misschien een gekke vraag, zou je het leuk vinden om a.s. zaterdag iets leuks met mij te gaan doen.
Linda: ja dat lijkt mij wel leuk en gezellig.
Kaj: fijn, zie we mekaar dinsdag, moet gaan, want ik ben met b-brave in de studio vandaag.
Linda: oké, veel plezier dan en tot zaterdag.
Ze kan het niet geloven, ze heeft zaterdag een afspraakje met Kaj.
En Eva, ja die is wel blij voor Linda, en misschien een beetje jaloers, want dat wil ze ook wel met Dioni, een afspraak, maar ja dat gaat moeilijk als je geen 06- nummer hebt van hem.
JE LEEST
verliefd op een jongen uit een band ft kaj van der voort
FanficWat als je verliefd wordt op een jongen uit een band. En als dan ook nog blijkt dat hij jou ook leuk vindt. Wat zou er dan allemaal gaan gebeuren. Dat lees je allemaal in dit boek. Heel veel lees plezier.