Huis uitzoeken en de 12 weken echo

96 3 0
                                    

Ze zijn nu 12 weken verder,  met Linda en de baby gaat het goed.
Ze gaan vandaag voor de echo naar het ziekenhuis. Ze vinden het allebei best wel spannend. Ze zijn nu bij de ouders van Kaj en ze gaan eten en daarna gaan ze naar de dokter.

9:30 uur: Kaj en Linda stappen de auto in en rijden naar het ziekenhuis. 

10:30 uur: Ze rijden de parkeerplaats bij het ziekenhuis op en Kaj en Linda parkeren de auto. Ze stappen uit en lopen naar de deur van het ziekenhuis, ze gaan naar het kraamgedeelte en daar aangekomen melden ze zich bij de balie en gaan dan zitten in de wachtkamer. Ze hopen allebei dat het goed gaat met de baby en ze praten nog even met elkaar over hoe het zal verlopen.

Ze geven de dokter een hand en lopen achter hem aan naar de behandelkamer en gaan naar binnen. Ze gaan zitten tegenover de arts. Hij vraagt hoe het gaat met Linda en ze vertelt dat het goed gaat met haar. Hij typt het in de computer, "Dit is toch jullie eerste kindje"?, ze zeggen vol trots: " ja dat klopt." "Dan is het extra spannend".  De dokter vraagt of Linda op de plek wil liggen naast het echo apparaat en dat ze haar t-shirt omhoog kan doen. Ze gaat liggen en de dokter pakt een soort van gel en smeert dat op de buik van Linda. En dan ziet de dokter 2 hartjes kloppen. " Het ziet er mooi uit en de kindjes groeien goed. Kaj en Linda kijken elkaar aan en zeggen tegelijk:" KINDJES?!" "Ja klopt, jullie krijgen een tweeling,  gefeliciteerd".  Ondertussen mag Linda haar buik weer schoonmaken en ze krijgen de foto mee.

Ze stappen even later verdwaasd de auto in en ze rijden weg.  Kaj vraagt of Linda nog wel zin heeft om langs het huis te gaan. Linda zegt: "Laten we dat maar doen, anders moeten we weer een nieuwe afspraak maken. Daar aangekomen zien ze de makelaar al op de stoep staan.  Ze stappen uit de auto en gaan naar binnen. Ze lopen door het huis. Het is vrij groot en ook heel mooi. Na een half uur zijn ze klaar en ze zijn echt enthousiast, alleen  moeten ze er nog wel over nadenken en ze nemen afscheid van de makelaar.

Ze stappen de auto in en bellen de moeder van Linda dat ze er zo aankomen met groot nieuws. Een paar minuten later staan ze bij de deur van haar huis en ze bellen aan. Linda's moeder doet open en ze lopen naar binnen. Als haar ouders zitten vertellen ze dat ze een echo hebben gehad en dat het goed gaat met de kindjes. De ouders kijken elkaar aan  en denken "kindjes?", "Wacht,  krijgen jullie dan een tweeling? " Kaj en Linda knikken allebei en Linda laat de foto zien. "Dat is echt heel erg mooi maar best wel onverwacht".

Kaj en Linda vertellen ook , dat ze een huis hebben bezocht en dat het hun wel wat lijkt. Haar ouders zijn ook best wel enthousiast en de moeder zegt:"Dat is toch ook leuk en trouwens jullie wonen toch nu ook al bij elkaar."

Ze gaan weg en stappen in de auto en en praten nog even na. Als ze eenmaal bij de ouders van Kaj zijn aangekomen, vertellen ze het nieuws over de tweeling ook. De ouders van Kaj schrikken best wel, maar ze zijn ook wel blij voor hun. "Nou, dan krijgen jullie het nog druk. Kun je dan nog wel in B-brave blijven?"Kaj wil het er niet over hebben. Ze vertellen ook, dat ze naar een huis hebben gekeken waar ze wel enthousiast over waren. "Wanneer waren jullie van plan om te gaan trouwen?"

Daar waren ze nog niet over uit.....

verliefd op een jongen uit een band ft kaj van der voortWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu