De volgende morgen: Kaj en Linda worden wakker. Ze gaan naar beneden om te ontbijten. Daarna stappen Kaj en Linda in de auto. Ze gaan naar de winkel om de laatste dingen te kopen voor dat de tweeling komt.
10:30 uur: Ze zijn in de winkel en ze pakken de luiers, spenen, slabbetjes en nog wat flessen en nog wat baby dingetjes en dan rekenen ze af. Alleen het vervelende was wel dat Linda de hele tijd last van haar onderbuik had. Als ze thuis zijn pakken ze alles uit en zetten het in de babykamer die, al klaar is. Als Kaj naar Linda kijkt, schrikt hij zich rot want hij ziet een plas onder haar ( van vruchtwater ) en hij zegt tegen Linda dat het misschien verstandig is, om naar het ziekenhuis te gaan en ze stappen in de auto en rijden zo snel mogelijk naar het ziekenhuis. Daar aangekomen gaan ze naar de kraam afdeling en vertellen aan de verpleegster bij de balie dat Linda haar vliezen zijn gebroken. En er wordt gelijk een bed opgehaald, waar ze op mag liggen en dan wordt er een verloskundige bij gehaald. De verloskundige vraagt hoe het met haar gaat en dan kijkt hij hoe ver de ontsluiting is. Het was nog niet ver genoeg om te bevallen.
En ondertussen belt Kaj naar Dioni om te vertellen dat Linda haar vliezen zijn gebroken.
Kaj: Hee dioni.
Dioni: Hee Kaj, hoe gaat het met je?
Kaj: Gaat goed, en ik ga vandaag vader worden.
Dioni: Gefeliciteerd al vast, zouden Eva en ik morgen langs kunnen komen.
Kaj: Is goed, maar ik ga weer naar Linda, volgens mij zijn onze ouders er ook al.
Dioni: tot morgen en veel succes!!!
Kaj loopt de kamer binnen, waar Linda aan het puffen is. Als Kaj binnen is, gaat hij naast Linda zitten en houdt hij haar hand vast. ( De moeders van Linda en Kaj zitten op de gang en zijn flink zenuwachtig. )
En dan mag ze persen. De eerste baby is er na een half uur. Een paar minuten later komt ook de tweede baby er uit. En ze worden vrij snel op Linda 's borst neer gelegd. Kaj buigt zich over Linda heen en zegt tegen haar dat hij trots op haar is. Dit zijn Tamara en Lola van der Voort en Linda kijkt goed keurend naar Kaj en daarna komen de ouders ook even om de kleintjes bewonderen. De dokter kijkt nog even de kindjes na, of het goed gaat en dan mogen ze naar huis. Als ze thuis zijn, leggen ze de baby's in de box.
De volgende dag
Kaj en Linda worden wakker door het geschreeuw van de kleintjes. Linda kleedt zich aan en gaat gelijk naar de baby's. Ze pakt Tamara en gaat naar beneden en legt haar eerst in de box en dan komt Kaj ook aan lopen met Lola in zijn armen en ondertussen maakt Linda de flessen voor Tamara en Lola klaar. Daarna pakt ze Tamara uit de box en geeft haar de fles en Kaj geeft Lola de fles. Als ze klaar zijn leggen ze de baby's in de box en dan gaan ze zelf eten en onder het eten vertelt Kaj dat Dioni samen met Eva langs komt vanmiddag. Linda vindt het wel gezellig en ze is wel benieuwd wat ze te vertellen hebben. Dan beginnen Lola en Tamara te huilen, Kaj en Linda pakken allebei 1 baby en ze lopen eerst door het huis en daarna gaan ze toch maar naar de babykamer om de baby's te verschonen. Als de baby's zijn gestopt met huilen zijn ze allebei heel blij en ze leggen de baby's in de box .
15:00 uur: De bel gaat, Kaj doet open en hij ziet daar Dioni en Eva staan en begroet ze en laat ze binnen. Ze geven Linda en Kaj een kadootje voor de baby's en ze vragen, hoe het met hun gaat . Kaj zegt, dat het gaat goed gaat. Alleen, het is wel druk met 2 kleintjes er bij maar wel gezellig."Hoe gaat het met jullie?" Dioni zegt: " Mooi dat het goed gaat met jullie en de kleintjes en met ons gaat het echt fantastisch." ze gaan op de bank zitten en ondertussen haalt Linda thee met koekjes uit de keuken en zet het op tafel neer. Ze kletsen over van alles en nog wat en als de baby's beginnen te huilen, pakken Kaj en Linda alle twee een baby en gaan ze zitten op de bank. Eva zegt opeens "Wat is er in 1 jaar veel veranderd! "
Weet je nog Linda, dat jullie op deze dag elkaar hebben ontmoet bij de meet and greet. Toen werden jullie verliefd op elkaar. En ondertussen zijn jullie getrouwd en hebben jullie twee prachtige dochters gekregen! Wat gaat de tijd toch snel. Dat vonden Kaj en Linda ook wel en echt bizar hoe snel alles is veranderd.
"Hoe is het eigenlijk tussen jullie? ": vraagt Kaj. En ze vertellen blij, dat ze gaan trouwen en dat ze ook hun eerste kindje verwachten.
Kaj en Linda zijn echt heel erg blij voor hun. "tof man! De mannen van b-brave krijgen het druk!"
Ze zien niet dat er iemand bij het raam staat. Ze kan net langs het gordijn kijken en ze vangt een glimp op van Lola die op schoot zit bij Linda............
JE LEEST
verliefd op een jongen uit een band ft kaj van der voort
FanfictionWat als je verliefd wordt op een jongen uit een band. En als dan ook nog blijkt dat hij jou ook leuk vindt. Wat zou er dan allemaal gaan gebeuren. Dat lees je allemaal in dit boek. Heel veel lees plezier.