De fan-dag was een succes. Een paar dagen later zijn Kaj en Linda bezig met het organiseren van de bruiloft. Ze gaan vandaag eerst langs de dj om de muziek door te nemen voor het eind feest, daarna stappen Kaj en Linda in de auto en gaan ze eerst naar de strandtent om te kijken, hoe het daar is.
13:30 uur: Ze zijn aangekomen bij het strandtent, waar ze hebben afgesproken met de baas. Ze zien een man naar hun toe komen die zich voorstelt en daarna laat hij de locatie zien, maar ze zijn niet gelijk enthousiast en ze hadden zo iets van, we kijken eerst wel even verder. Toen zijn ze weer in de auto gestapt en zijn ze verder gereden.
14:30 uur: Ze komen aan bij het kasteel, ze belden aan en er werd opengedaan door een vrouw die hun het gebouw liet zien, het kasteel was heel ruim en het stond op een mooie plek en na de rondleiding hebben ze nog met haar zitten praten over de prijs en toen hebben ze gezegd dat ze hier wel wilde trouwen en ze hebben gelijk maar een datum geprikt. Linda die voelde zich niet helemaal lekker toen ze naar de auto liepen, ze stapten in de auto en gingen naar het huis van Kaj. Als ze thuis zijn gaan ze eerst even thee drinken en praten nog even over de locatie die ze hebben uitgekozen en ze hebben nog een gastenlijst samengesteld, wat nog best lastig was.
18:00 uur: Ze gaan eten, alleen Linda die heeft niet veel gegeten want ze voelde zich niet echt lekker en is op de bank gaan liggen. Ze hebben nog even een film gekeken en toen is Linda uiteindelijk op bed gaan liggen en in slaap gevallen. Kaj is nog beneden en hij staat met zijn moeder in de keuken te praten. Ze vraagt wat er aan de hand is met Linda en Kaj vertelt dat ze al een aantal dagen misselijk is en het gaat niet echt over en 's morgens is het 't ergst. Zijn moeder zit na te denken wat er aan de hand kan zijn met Linda en tegen Kaj zegt ze:"Ga jij ook maar slapen, dan praat ik morgen nog wel met haar". Kaj gaat naar bed en valt al snel in slaap,
9:00 uur: De volgende morgen wordt Linda wakker en ze rent al snel naar de wc en geeft over. Als Linda weer terug komt vraagt Kaj meteen of het wel goed gaat. Linda zegt :"het gaat wel, ik moest alleen eventjes overgeven, meer niet" en Linda is weer in bed gestapt en is valt weer in slaap. Kaj kan niet goed meer slapen, hij maakt zich zorgen om Linda en stapt uiteindelijk maar uit bed en gaat zich omkleden.
Eenmaal beneden aangekomen vraagt zijn moeder aan hem wat er zonet gebeurde, en hij vertelt, dat Linda weer heeft overgegeven en hij is ongerust en ondertussen pakt Kaj een broodje. Als Linda ook beneden komt vraagt de moeder van Kaj, hoe het met haar gaat en Linda zegt dat ze zich goed voelt. Ze durft niet te vertellen dat ze steeds misselijk is en af en toe moet overgeven. De moeder van Kaj loopt naar een kast en pakt daar een doosje uit met een zwangerschapstest, die ze nog even snel bij de drogist gekocht had. Ze geeft hem aan Linda en zegt er bij: "Als je het zeker wil weten, dan zou ik deze test even doen." Linda loopt met de test in haar hand naar de wc, "Hoe moet dat nu, als ze zwanger blijkt te zijn, ze kan niet meer helder denken". Ondertussen, in de keuken vraagt Kaj aan zijn moeder:"Wat nou als ze zwanger is?" Dan gaan jullie samen het kind opvoeden, er zit niets anders op. Jullie zijn beiden verantwoordelijk, maar ik vraag me wel af...... "Hoe heb je zo stom kunnen zijn, sukkel!!!!!!!" Kaj schrok van de reactie van z'n moeder.
Linda komt van de wc af en legt de test op tafel en gaat zitten op een stoel. Als de 10 minuten voorbij zijn, pakt ze de test van tafel en kijkt er op, ze wordt rood en ziet gelijk dat ze zwanger is. Kaj schrikt zich ook wild, maar hij kan zich beheersen. Hij gaat achter haar staan en geeft haar een kus en legt zijn handen op haar buik en fluistert:"Dit gaan we redden, want dit is ons kindje en die gaan we samen opvoeden. " "Ik hou van je."
JE LEEST
verliefd op een jongen uit een band ft kaj van der voort
FanfictionWat als je verliefd wordt op een jongen uit een band. En als dan ook nog blijkt dat hij jou ook leuk vindt. Wat zou er dan allemaal gaan gebeuren. Dat lees je allemaal in dit boek. Heel veel lees plezier.