De bel gaat en Linda doet de deur open en daar staat een enthousiaste Eva voor haar, Eva gaat naar binnen en gaat dan op de bank zitten.
Linda vraagt of Eva thee wil en dat wil Eva wel en even later komt Linda met 2 glazen thee de kamer binnen en zet dat op de tafel neer. Eva had een idee, ze vond het leuk om samen met Linda, een dag te organiseren met b-brave en een aantal fans. Alleen ze was nog niet helemaal over uit, hoe ze dat moest aanpakken. Linda was wel enthousiast over het plan en misschien kun je even naar Dioni vragen of de jongens al plannen hebben voor vanavond. Zo niet, dan vraag je of hij hier kan komen met de rest van b-brave. Ik zal Kaj ook even vragen voor vanavond.
bericht naar Kaj:
Linda: Hee Kaj heb je misschien wat te doen vanavond?
Kaj: Nee ik heb niet echt wat te doen, hoezo?
Linda: Zou je naar mijn huis kunnen komen? Kun je dan ook regelen dat de rest van b-brave er ook bij is, want ik en Eva hebben een leuk idee.
Kaj: Is goed, lijkt me leuk, ik zal straks wel even de jongens bellen of ze kunnen en vragen, wat ze er van vinden.
Linda: Oké mooi, vanavond bij mijn huis 19:00 uur?
Kaj: Is goed tot vanavond.
En Linda vertelt aan Eva dat ze Kaj een bericht heeft gestuurd en dat Kaj enthousiast was en dat hij de rest van b-brave ook even gaat infomeren. Ze geeft Linda van blijdschap een knuffel. Zullen we nog even gaan opschrijven waar we het over gaan hebben en Linda pakt een pen en papier uit de la van de kast en ze gaan aan tafel zitten.
De punten waar ze het over willen hebben vanavond.
- Vragen over b-brave maken, waar de fans een prijs mee kunnen winnen.
- Activiteiten/ spelletjes die de fans kunnen doen.
- Prijs verzinnen die de fans kunnen winnen.
Eva en Linda zijn best wel tevreden over het lijstje, en ze gaan wat eten.
20:00 uur: De kamer zit vol, want heel b-brave is gekomen. Linda heeft thee voor ze in geschonken en daarna hebben ze verteld over hun ideeën voor de fan-dag. De jongens van b-brave waren er gelukkig enthousiast over en ze hebben samen nog leuke vragen bedacht; over elke jongen maximaal vijf vragen.
Linda vraagt aan de jongens of ze misschien een leuk idee hebben over de prijs die fans kunnen winnen. Samuel kwam al vrij snel met een foto b-brave met handtekeningen en misschien nog een tas met b-brave spullen er in. Iedereen vindt het een leuke prijs en toen moesten er nog leuke activiteiten worden bedacht. Jai, die kwam met een groot bord- spel, quiz, memory, en gelukkig was iedereen het daarmee eens. Toen hebben ze van alle punten een lijst van gemaakt.
1- Op de foto met b-brave
2- b-brave optreden.
3- Grote bordspel over b-brave
4- Quiz over b-brave
5- Prijs uitreiking.
Ze waren allemaal enthousiast en iedereen kreeg een deel om te organiseren.
Het grote bordspel gingen Samuel, Jai en Cassuis organiseren. De prijzen worden geregeld door Kaj en Linda en de Quiz vragen gingen Eva en Dioni maken.
Ze hebben nog even nagepraat met thee en een koekje, rond 00:00 uur is iedereen naar huis gegaan, behalve Kaj want die bleef bij Linda slapen. Ze hebben als opgeruimd en zijn om 1:00 uur naar bed gegaan. Ze hebben nog even nagepraat over vanavond, over dat iedereen enthousiast was en daar waren ze wel blij mee, toen zijn al vrij snel in slaap gevallen..............
JE LEEST
verliefd op een jongen uit een band ft kaj van der voort
FanfictionWat als je verliefd wordt op een jongen uit een band. En als dan ook nog blijkt dat hij jou ook leuk vindt. Wat zou er dan allemaal gaan gebeuren. Dat lees je allemaal in dit boek. Heel veel lees plezier.