Bij kaj thuis en bij Dioni thuis.

147 4 0
                                    

20:00 uur: Kaj en Linda is nu bij Kaj thuis en ze belt gelijk maar naar huis om te zeggen dat ze bij hem blijf t slapen, gelukkig vinden haar ouders dat  prima.

Ze hebben nog een gezellige avond gehad. Ze hebben samen eerst nog even gepraat toen ze al op bed lagen voor ze zijn gaan slapen en zo............................

De volgende dag wordt Linda wakker naast Kaj, eerst schrikt ze en heeft ze echt zo iets van, waar ben ik en wat heb ik gedaan..................en dan ziet ze  dat Kaj naast haar ligt en dat maakt haar gelijk weer rustig en ze valt toch wel weer in slaap.

10:00 uur: Kaj wordt wakker en hij maakt Linda ook maar wakker want hij wil met haar naar het park en daarna nog even langs Dioni om even wat langs te brengen.

11.00 uur: Kaj en Linda lopen met de hond naar buiten. In het park gaan ze al vrij snel op een bankje zitten en ze gaan dan heel even zitten zoenen, maar Kaj kijkt toch nog even of er geen fotograaf in de bosjes ligt. Daarna gaan ze eerst weer terug om Macho ( de hond) naar huis te brengen.Eenmaal thuis stappen ze in de auto en gaan op weg naar Dioni.Ze bellen aan bij het huis van dioni en hij doet zelf open.

Dioni zegt: Leuk dat jullie even langs  komen, kunnen we even kletsen en Kaj heb je de tas mee genomen waar ik om vroeg?"

Kaj: "Ja die heb ik mee genomen, hier alsjeblieft."

 Kaj en Linda gaan op de bank zitten. Dioni vraagt of  ze thee willen hebben en dat willen ze allebei dus zet hij eerst de waterkoker aan. Dioni loopt de kamer weer in en  vraagt aan Linda of ze al iets van Eva heeft gehoord.

Linda: "Goed dat je het vraagt, ik moest de groeten van haar aan jou doen, en ze vindt je nog steeds geweldig."

Dioni:"Oké,  ......... zou ze het leuk vinden om met mij op date te gaan?"

Linda: " Ik denk dat ze dat fantastisch vindt en misschien is een dubbeldate een leuk idee?

Dioni en Kaj waren allebei gelijk enthousiast!

Linda: " Dioni ga jij dan Eva een bericht sturen? Afspraak morgen om 10 uur in Amsterdam en nog niks zeggen over de dubbeldate.

Dioni kreeg het nummer van Eva. 

Dioni: Hee Eva.

Eva: hee Dioni, hoe gaat het met je?

Dioni: het gaat goed met mij, hoe is het met jou?

Eva: Wat dacht je, je appt mij!!!!!

Dioni: Fijn, heb je misschien zin om morgen met mij af te spreken?

Eva: Nee dat lijkt me niks, grapje! Natuurlijk!

Dioni: Zullen we dan om 10.00  uur in A-dam bij het rijksmuseum afspreken?

Eva: Is goed, dan tot morgen...

Dioni: tot morgen xxxx

En Dioni was  blij dat zijn vrienden hem hier mee wilden helpen.







verliefd op een jongen uit een band ft kaj van der voortWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu