De studio/ de andere jongens leren kennen.

165 3 0
                                    

Linda wordt de volgende dag wakker, ze kan niet helemaal voorstellen wat er gisteren is gebeurd.

En ze hoopt dat er nog een date komt, misschien kan ze de rest van de jongens wel leren kennen.

10:00- Kaj stuurde een bericht.

Kkaj: Hee goede morgen schoonheid.

Linda:Ik heb echt heerlijk geslapen.

Kaj: Fijn dat je heerlijk hebt geslapen vannacht, heb je nog plannen vandaag?

Linda: Nee niet echt, hoezo ?

Kaj: Misschien vind je het leuk om met mij mee te gaan naar de studio.

Linda: Ja dat lijkt me wel wat, hoe laat haal je mij op dan.

Kaj: 12:00 uur, is dat goed ?

Linda: Is goed, dan zorg ik ervoor dat ik dan klaar ben.

En Linda gaat zich snel omkleden en ze maakt  zich nog even op, voordat Kaj komt .

11:30 -ze stuurde Eva nog even een bericht.

Linda: Hee, hoe gaat het met je?

Eva: Goed hoor, ga je vandaag nog wat doen of kan ik naar je toekomen?

Linda: Sorry, heb al andere plannen.

Eva: O jammer, met wie heb jij plannen dan?

Linda: Kaj haalt mij op om 12 uur en dan ga ik met hem mee naar de studio.

Eva: Jij hebt geluk, zou je even de groeten kunnen doen aan Dioni en misschien kun je ook even vragen of je een foto mag maken, zodat je hem naar mij kan opsturen.

Linda: Ja is goed, zal het gaan proberen maar moet nu echt weg.

Eva: heel veel plezier dag.

En Kaj komt al aan rijden met de auto en Linda stapt in de auto. Kaj vraagt aan haar of ze er al een beetje zin in heeft. Na een half uur komen ze aan bij de studio. Kaj doet de deur voor Linda open en samen lopen ze naar de ruimte waar de rest van b-brave al klaar zit.Kaj moest eerst even wat opnemen en toen is Linda naast Dioni gaan zitten en ze hebben gezellig zitten kletsen en ze vroeg aan Dioni of ze een foto van hem mocht maken voor haar vriendin. Dat vond hij niet zo erg, dus maakte ze een foto alleen van hem en één met hem samen en ze stuurde ze allebei op naar haar vriendin.

Linda: Hee Eva, ik heb 2 leuke foto's voor je!!!

Eva: Dank je wel en doe je even de groeten van mij.

Linda: Is goed, je krijgt de groeten terug van Dioni.

Eva: Leuk, dat je dit voor mij hebt gedaan, misschien tot morgen.

Linda: graag gedaan, misschien tot morgen.

En Linda heeft nog een heel gezellige dag  met b-brave in de studio gehad.

b-brave was om 18:30 uur klaar en ze zijn gezellig met ze allen naar de mc Donalds geweest.

En daarna zijn ze allemaal naar huis gegaan, maar Linda ging met Kaj mee naar huis .........










verliefd op een jongen uit een band ft kaj van der voortWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu