8:00 uur: Kaj en Linda worden wakker.
Linda stapt uit bed en kleedt zich om en loopt naar beneden. Ze smeert een boterham en gaat aan tafel zitten. De moeder van Kaj komt even bij haar zitten en ze vraagt aan Linda of ze zin heeft in vandaag. Linda zegt:"Ja, ik heb echt heel erg veel zin in vandaag , we gaan toch zo naar de bruidswinkel ?" De moeder van Kaj zegt:"Klopt, als je klaar bent, gaan we eerst nog langs jouw moeder en daarna rijden we met z'n drieën verder naar de bruidswinkel."
9:30 uur: Ze zijn aangekomen bij de bruidswinkel en ze gaan naar binnen. Ze kijken eerst even bij de jurken. De medewerkster stapt op hun af en vraagt of ze hulp nodig hebben. Linda zegt tegen haar dat ze een jurk achter hebben neergelegd voor haar. De winkelmedewerkster loopt naar achteren en pakt de jurk. Ze vraagt aan Linda of ze de jurk wil passen en dat wil Linda wel. Ze loopt naar het pashokje en kleedt zich uit en doet de jurk aan. Dan gaat ze voor de spiegel staan, in haar ooghoek ziet ze dat haar moeder aan het huilen is. Ze zegt tegen haar moeder dat ze echt niet hoeft te huilen. "Je ziet er prachtig uit in die jurk, als Kaj nou niet met je wil trouwen, dan weet ik het niet meer." Linda vraagt of haar buik niet te veel opvalt. Haar moeder zegt: "Schat het valt op, maar je hebt echt een hele mooie/ prachtige buik, wees er trots op. Linda, is blij dat de moeders allebei enthousiast zijn en dat ze de jurk net zo mooi vinden als zij zelf.
Een week later:
10.00 uur: Ze ziet er prachtig uit in haar bruidsjurk, ze is net opgemaakt door de visagist en de kapper heeft haar haar gestyled. Kaj zit ook strak in het pak. Z'n pijpen zijn net iets te kort en hij heeft super blitse sokken er onder in en gekke kleur. Ze rijden naar de foto-shoot en daar aangekomen helpt Kaj haar de auto uit, met die mega hakken is dat niet zo makkelijk.
Er is veel belangstelling van de Nederlandse pers. Alle fotografen staan achter een lint opgesteld en er is zelfs een camera aanwezig van "Shownieuws". De reporter kijkt naar haar buik en vraagt of hij het babynieuws mag brengen, vanavond in Shownieuws. Kaj is trots op Linda en de nieuwe baby's. Hij zegt:"Ja, wij verwachten inderdaad een baby"en hij geeft Linda een knipoog. Dat het er twee zijn, houden ze nog even geheim.
Als ze klaar zijn stappen ze de auto in en rijden naar het gemeentehuis. Daar aangekomen zien ze familie en vrienden al staan. Kaj en Linda lopen tussen hen door en een regen van papieren hartjes krijgen ze over zich heen. Binnen in de trouwzaal gaan ze zitten en dan komt de ambtenaar van Burgerlijke Stand; Dirk Zeelenberg (van Divorce) en hij houdt een toespraak over Kaj en Linda, over vroeger en hoe ze elkaar hebben ontmoet. Daarna moeten Kaj en Linda opstaan en moeten ze elkaar de rechter hand geven en dan wordt er eerst aan Kaj gevraagd: " Neemt u Linda Hoven als u wettige echtgenote?" Kaj doet net of hij even diep moet na denken, maar zegt dan met een big smile:"Ja ik wil". Daarna wordt er aan Linda gevraagd: "Neemt u Kaj van der Voort als u wettige echt genoot" en Linda zegt "echt wel" en Kaj schiet in de lach. Eva en Dioni zijn de getuigen. "Nu mag u de bruid kussen "zegt Dirk. Kaj legt z'n hand in haar middel en duwt haar achterover en geeft haar een lange zoen. In het gemeentehuis klinkt een groot gejuich en zelfs buiten, want een grote groep fans heeft zich buiten het gemeentehuis verzameld.
Alleen Inge is niet mee gegaan met haar vriendinnen, zij zit op haar kamertje en verscheurt alle foto's die ze van Kaj kan vinden...............
Kaj en Linda merken daar niets van. Ze zwaaien naar iedereen en daarna stappen ze in de auto en ze gaan naar de locatie waar gegeten en gefeest gaat worden. De jongens van b-brave gaan Kaj en Linda toezingen. Het voelt voor Kaj wel raar, dat hij even niet mee doet, maar het optreden is te gek en hij is trots op z'n bandleden. Het werd nog een heel leuke avond en het ging door tot diep in de nacht. Toen ze naar het hotel vertrokken, gooide Linda haar bruidsboeket achter haar de zaal in. En raad eens wie het boeket op ving.............
JE LEEST
verliefd op een jongen uit een band ft kaj van der voort
FanficWat als je verliefd wordt op een jongen uit een band. En als dan ook nog blijkt dat hij jou ook leuk vindt. Wat zou er dan allemaal gaan gebeuren. Dat lees je allemaal in dit boek. Heel veel lees plezier.