10:00- Linda wordt wakker, kan nog niet voorstellen/ geloven wat gisteravond is gebeurd, maar het was wel fijn dat zeker, hij was voorzichtig en rustig.
10:10 uur: Linda pakt de telefoon van het kastje en stuurt eva een bericht
Linda: Hee
Eva: Hee, en hoe is het afgelopen?
Linda: Het is gebeurd we hebben het gedaan, wel spannend maar het ging goed.
Eva: Je hebt het wel veilig gedaan.
Linda: Natuurlijk wat dacht je anders. En hoe ging het vannacht bij Dioni ?
Eva: Het ging goed. Lekker geslapen. Hij slaapt nog.
Linda: Fijn en leuk voor je.Moet nu gaan want Kaj die is wakker, tot straks.
Eva: Oké, fijn tot straks, hoop dat Dioni ook zo wakker is.
Linda: Je kunt hem wakker maken toch, anders maak je even een foto van hem.
Eva: Leuk idee, stuur zo wel naar je : afbeelding
Linda: Ik maak ook wel een foto.
Linda: Hier mijn prins op het witte paard.
Eva: haha, Hij is echt knap als hij slaapt
Linda: Klopt, en misschien bedoel je ook wel schattig en jou prins mag er ook wel zijn.
Eva: ja, vind ook al dat hij er knap uit ziet als hij slaapt, maar denk dat ik hem even wakker maak.
Kaj is ondertussen ook wakker geworden:"Hee Linda wat doe je?"
Ik app met Ev, over hoe knap jullie zijn als jullie slapen. Heeft eva bij Dioni geslapen dan.
Linda, "Ja ze heeft bij hem geslapen . leuk he, ik ga nu uit bed."
kaj:"Is goed kom er zo aan."
Linda heeft zich omgekleed en gaat naar beneden en Kaj komt ook even later naar beneden, en vraagt aan Linda af ze plannen heeft gemaakt vandaag."Niet echt': zegt Linda. "Dat is mooi, want dan kunnen we samen wat gaan doen, en ik denk dat ik al wat leuks heb bedacht."
Linda:" Oké leuk, ik ben nu al benieuwd wat je van plan bent om te gaan doen."
Kaj: "Daar kom je vanmiddag achter om 3 uur, ik stuur je nog de exacte locatie, is dat goed?
Linda: "Prima lijkt me leuk, dan wacht ik wel tot ik iets van je hoor."
Hij geeft haar een afscheidszoen en vertrekt.
Even later belt Linda naar Eva,
gesprek:
Linda: hee Eva, hoe gaat het er mee?
Eva: hee leuk dat je belt, met mij gaat het goed.
Linda: Mooi , ben echt gespannen voor vandaag.
Eva: Hoezo, ga je wat leuks doen met Kaj?
Linda:Ja ik ga wat doen met Kaj, alleen ik mocht niet weten wat, en hoe is het tussen jou en Dioni?
Eva: Tussen ons gaat het echt super, we zien elkaar elke dag.
Linda: leuk om te horen, ga jij nog wat doen vandaag?
Eva: Ja ik ga met Dioni even de stad in want hij moest nog iets hebben, en ja als hij iets wil, dan moet dat nu, je kent het wel.
linda: Dat is gezellig samen even shoppen, heel veel plezier dan en koop maar leuke kleren voor hem.
Eva: Komt goed en jij veel plezier bij je date, het komt goed en het wordt vast leuk.
Linda: Ik hoop het maar, want ben niet gek op verassingen, dag.
Eva: dag, ik moet nu echt op hangen.
Ik ben nu best wel benieuwd wat kaj heeft bedacht vandaag, hoop snel een bericht je te krijgen.
JE LEEST
verliefd op een jongen uit een band ft kaj van der voort
FanfictionWat als je verliefd wordt op een jongen uit een band. En als dan ook nog blijkt dat hij jou ook leuk vindt. Wat zou er dan allemaal gaan gebeuren. Dat lees je allemaal in dit boek. Heel veel lees plezier.