Het afspraakje

102 2 0
                                    


Linda krijgt om 10 uur een berichtje van Kaj, dat ze over 1 uur op het strand moest zijn.

linda doet een jurkje aan en een panty , dan gaat ze naar beneden en ze loopt langs haar moeder naar de garage toe en gaat in de auto zitten, vanuit de auto doet ze de garage deur open en  rijdt weg naar het strand toe. Ze stuurt Kaj nog even een bericht, dat ze onderweg is. Een half uur later komt ze op de parkeerplaats van het strand, waar ze eerst even haar auto parkeert.

Linda: Hee kaj ik sta nu op de parkeer plaats.

Kaj: Mooi dat je er bent,  kom je nu naar het strand?

Linda: tot zo xxx

Kaj: tot zo, hoop dat je het leuk vindt.

en Linda doet haar mobiel in de tas, daarna stapt ze de auto uit. Ze loopt naar de trap die naar het strand gaat.En dan komt ze op het strand terecht waar ze Kaj al ziet staan. Ze gaat naar Kaj toe die bij een kleed met eten staat, ze gaan eerst wat eten, als ze daar klaar mee zijn, ruimt Kaj de spullen op en dan lopen ze hand in hand het strand over en ze praten over de toekomst wat ze willen doen later. Ze lopen en lopen, ze hebben het gezellig en Kaj vraagt of ze zin heeft om naar de film te gaan en heeft en dat wil ze wel. Ze lopen naar de auto en ze stapt bij Kaj in de auto, ze zegt tegen hem, de mijne haal in strak wel op.

Kaj start de auto, ze rijden naar de stad toe, want hij heeft daar met Samuel afgesproken, zodat hij Linda ook leert kennen. Linda vindt het eigenlijk best wel spannend, natuurlijk heeft ze Samuel al wel 1 keer gezien maar ze heeft hem niet echt gesproken. Na 5 minuten rijdt Kaj de garage in en parkeert de auto, hij stapt uit en pakt dan de hand van Linda vast zodat zij ook kan uitstappen.

voordat ze de stad in ingaan appt Kaj nog even naar Samuel dat ze er aan komen. Linda en Kaj lopen de garage uit. Ze gaan eerst nog even langs een paar winkels, maar ze konden niet echt wat vinden dus zijn ze naar het restaurant gegaan waar Samuel al zit te wachten. Ze lopen het restaurant binnen, ze zoeken de tafel waar Samuel al zit te wachten, een jongen zwaait naar hun en dat blijkt Samuel te zijn. Ze lopen naar de tafel, " leuk dat jullie er zijn, kunnen we even bij kletsen", de ober komt al vrij snel naar hun toe en vraagt wat ze willen drinken, ze bestellen alle 3 ice tea en patat met een hamburger. Als de ober weg is praten ze nog even door, over wat er vandaag allemaal is gebeurd en het is gezellig.

Als ze klaar zijn met eten, rekent Samuel af bij de kassa en daarna lopen ze met z'n allen naar buiten. En ze lopen naar de bioscoop, ze kiezen daar een leuke film uit en ze kopen eerst nog even wat drinken en popcorn en m&m,s voor bij de film. Ze lopen de ruimte binnen waar de film draait en gaan zitten, Linda gaat zitten tussen Kaj en Samuel in. De film is afgelopen. Ze rijden eerst langs sameul zijn huis,  "bedankt voor de gezellige en leuke avond en dat ik mee mocht, leuk dat ik even kennis kon maken met jou, Linda."

Kaj en linda rijden verder naar het huis van kaj. Ze lopen het huis binnen, Linda belt eerst nog even naar haar ouders om te zeggen dat ze bij kaj blijft slapen, gelukkig vonden ze dat prima. Dan lopen ze naar boven en kleden zich om en poetsen hun tanden nog even en gaan dan op bed liggen. Ze praten nog even over de leuke dag en dan geeft hij haar een zoen en dan vallen ze al vrij snel in slaap.

De volgende dag gaat Linda naar huis, want Kaj gaat naar de studio maar hij brengt Linda eerst nog wel even naar haar auto, want die staat nog steeds bij het strand. Daar aangekomen stappen ze uit en geeft  hij Linda een afscheidszoen. Hij stapt de auto weer in en rijdt weg.

Linda drukt op de bel. Haar moeder doet open en ze lopen de kamer in en Linda vertelt hoe het gisteren allemaal is gegaan. Haar moeder is wel nieuwsgierig .





verliefd op een jongen uit een band ft kaj van der voortWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu