verrassend uitje naar de Walibi

95 4 0
                                    


8:30 uur: Kaj en Linda worden wakker, Kaj stapt al vast uit bed en kleedt zich om en gaat naar beneden. Eenmaal beneden gaat hij brood smeren voor Linda en voor zich zelf. Zijn moeder ziet Kaj ook al druk in de keuken. Ze vraagt aan Kaj wat hij gaat doen vandaag en hij vertelt zijn plan al vast aan haar, maar ze mag nog niks zeggen tegen Linda. Als Linda ook benden is gaat ze wat eten en dan zegt Kaj tegen Linda dat ze om 9:30 uur gaan vertrekken, Alleen ze mag nog niet weten waar heen. Linda zegt:"Oké prima, dan ga ik zo nog even iets leuks aan doen. Wat moet ik aan, mijn hakken of m'n rubberlaarzen?" "Wat dacht je van gympies". En dan zijn ze klaar zijn voor vertrek.

Ze stappen in de auto en rijden weg.Linda vraagt wel de hele tijd aan Kaj, waar ze heen gaan, maar Kaj houdt zijn mond stijf dicht. Een half uur later komen ze op de parkeerplaats van Walibi aan en ze ziet waar ze zijn en ze is best wel enthousiast. "Gelukkig", denkt Kaj en ze heeft nog niet in de gaten wat haar te wachten staat. Ze stappen uit de auto en Kaj voelt nog even in zijn broekzak of hij de ring nog heeft en die heeft hij gelukkig nog. Ze lopen het park in en gaan eerst in heel veel verschillende attracties en dan gaan ze even wat eten. Daarna gaan Kaj en Linda naar een rustige plek in het park, Kaj vertelt aan Linda dat hij blij is dat ze hier zijn, maar ook, dat ze al een tijdje samen zijn en dat het voor zijn gevoel goed zit tussen hun twee. En dan gaat hij op zijn knie zitten en pakt het doosje uit zijn broekzak en vraagt Linda: "Wil je met mij trouwen??????????". Het overvalt Linda wel een beetje, dit had ze niet verwacht Linda denkt na, maar zegt uit eindelijk: " JA IK WIL" en Kaj pakt de ring uit het doosje en doet de ring dan om haar vinger en hij geeft haar gelijk een zoen op haar mond. Ze kan niet wachten om Eva te appen.

Linda:- Je raadt nooit wat Kaj me heeft gevraagd......

Eva:- Nou?

Linda:- Hij heeft me ten huwelijk gevraagd!

Eva:-Dat meen je niet!

Eva:- Je hebt toch wel ja gezegd!

Linda:- mmmhh, wat dacht je, natuurlijk!!!!

Eva: Te gek! Gaan we shoppen voor een trouwjurk.

Met Kaj is wel gezellig, maar toch wil Linda naar huis om nieuws te vertellen aan haar ouders.

17:30 uur- Komen ze bij het huis van Kaj aan. De deur wordt open gedaan door zijn moeder. Ze lopen naar binnen en vertellen aan de ouders van Kaj dat ze gaan trouwen en ze laten de ringen zien. De moeder van Kaj is gelukkig heel erg blij voor hun. Ze blijven daar nog even gezellig eten en na het eten stappen ze in de auto en rijden naar het huis van Linda. Daar vertellen ze, dat ze gaan trouwen. Gelukkig zijn haar ouders er ook wel blij mee, maar ze vinden Linda nog wel wat jong.

verliefd op een jongen uit een band ft kaj van der voortWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu