6

160 18 0
                                    

Rosszul ébredtem, fura érzés keringett a gyomromban. Fölültem az ágy szélére és gondolkoztam mit ettem amitöl ilyen rosszullét kerülgetet. Salátát ettem az étteremben és vizet ittam,  eben nincsen semmi rossz akkor meg mitől van? Gondolkodtam a vacsimon. Éreztem hogy most futnom kell a mosdóba,  ahogy kinyitottam az ajtót rohantam a legközelebbi fürdőbe. A fiúk értetlenül néztek utánam de nem áltam meg semmien kérdésre se amit föltetek. Ahogy beértem a fürdőbe a WC fölött elkeztem rokázni (ha szépen akarom mondani). Mikor úgy gondoltam hogy jobban vagyok fölkeltem és alaposan fogatmostam, dupla mosás, dupla öblítés. Ahogy végeztem összekötötem a hajam és kimentem a nappaliban. Tristen odarohant mellém :-Te úristen jól vagy, mi volt ez az egész, hívjak orvost????-Nézet rám agodalmas tekintettel. -Nincs semmi gond csak elrontotam a gyomrom tegnap, nem kell orvost hívni. -Nyugtatam meg a megijedt tesómat. - Beteg vagy Bell vagy mi? -Lépet mellém Brad aki ugyanolyan “ féltelek“ tekintettel nézet rám. -Nem vagyok beteg csak rossz volt a tegnapi vacsora nyugi van Brad. Öleltem meg Bradat, nem hiszem el hogy így féltenek nincs semmi bajom csak egy kis gyomorrontás. Mivel ezek után nem hagyot  felkelni a kanapéról Tristan, Brad úgy döntött hogy velem marad ők nyugodtan elmehetnek megszerkeszteni a lemezbotítót. Elvoltam Braddal sokkat nevetünk filmet néztünk egymásmellet fekve, amikor pedig elalutam Brad fölvit a szobámba, amikor fölébretem Brad ott volt mellettem. -Jobban vagy? -Kérdezte miközben egy puszit nyomot a homlokomra, ekkor viszont megrezzent és agodalmas pillantást vetett rám. -Bells lázas vagy! Hozok lázmérőt és vizes kendőt.!!- Pattant ki az ágyból és szaladt lefelé, mire vissza ért már fogtam a fejem, gyors rátete a homlokomra a vizes kendőt majd megsimogata az arcomat.- Szédhasad a fejem. -Dünyögtem a gondoskodó Bradnak. -Hozok gyógyszert.- És már el is tünt a szemem elöl. A nap további részében jóformán a tv -t néztem vagy Bradat hallgatam ahogy nekem énekelt, hogy jobban legyek. Ez így telt kb egy hétig, a dokihoz is ellmentünk azt mondta hogy vírus fertőzést kaptam el. Király gondoltam magamban. Azért jó volt mivel Brad mindig mellettem maradt akár hogy is próbálták elcsalni a fiúk. Szeretem nagyon szeretem!!! Eltelt egy hét és már csak köhögés kínoz. -Jó reggelt! - Köszöntem a fiúknak. - Hogy vagy hugi?-kérdezte Tristan."Drága testvérem eddig mért nem kérdezted hogy, hogy vagyok hmm? " Vetettem egy szigorú pillantást Tris -re. Értetette a célzást és inkább hallgatott. Igen amíg beteg voltam alig kérdezte meg hogy mizu van velem pedig a tesóm. Mindegy, csoszogtam a konyha felé.........

Valoság vagy Álom?Where stories live. Discover now