Reggel arra keltem hogy Brad bögdösi az oldalam és állandóan a nevemet mondja.
-Mivaaaaaaan???????-kérdeztem fél álomban.
-Gyerünk fel kellni , még a végén lekéssük a repülőt!!!!!!
-Jaj tényleg máma megyünk!!! Gyors kipatantam az ágyból és elmentem zuhanyozni. Miután megszárítottam a hajam , raktam föl egy kis sminket és mentem öltözni. Egy rövid nadrágot és egy matróz mintájú trikót vettem föl. Mikor végeztem lementem a többiekhez. Senki sehol csak Brad sürgölödött a konyhában.
-Szia , mit csinálsz?
-Hát elöször is reggelit , aztán ha megettük akkor meg utravaló kaját ami szendwics lesz.-mondta és közben a melegszendwicset betette a sütőbe.
-Oka , amíg sül a szendó én megprobálom fölkelteni a többiekket. Miután ezt elmondtam föl rohantam a lépcsőn és elöször Tristan-hez nyitottam be. Békésen aludt a földön(?)😂 átléptem az éppen egy nagyott horkantó tesomat és elhuztam a fügönyöket.
-JOÓÓÓ REGGELT!!!!!!!-kiabáltam a fülébe szegénykémnek. Annyira megilyet hogy hirtelen fölkapta a fejét és jó orrba vágot. Nem fájt csak ezzel annyi volt a gond hogyha nekem az orromal bármi történik rögtön ömleni kezd a vér belöle és sajna ez most sem volt másképp. Rögtön papirzsepi és irány a mosdó. Amikor elált Tristan bocsánatot kért és inkább lement Brad-hez nehogy mégegyszer valami balesetett kövessen el. James következett. Hát őt nem kellet fölkelteni mert már ébren volt! Amikor benyitottam csak egy farmerban volt a tükör elött és a kockahasát fotozta épp. Nem mondtam semmit hanem amilyen halkan csak tuttam kimentem és becsuktam az ajtót. Connor volt még és Perrie. Elöször Connor-hoz mentem. Mikor kinyitottam az ajtót nagyon meglepődtem!!! Connor melkhasán Perrie szuszogott. Halkan bementem a szobába és elhuztam itt is a függönyöket, majd jöhettet a kemény ébresztés. Ezalatt azt kell érteni hogy szó szerint rájuk feküttem.
-Jó reggelt galambjaim!!!!!!!
-Bell te mi a francot keresel a hátamon????-orditotta az ép megfulladni készülő Perrie.
-Bell még csak hat óra van!!!-akadta ki Connor is.
-Elakartam búcsúzni mindenkitől mivel máma megyek el. De azt nem gondoltam volna hogy tölletek egyszere is elbúcsúzhatok😂😂😂😂.
YOU ARE READING
Valoság vagy Álom?
RomanceValos minden, tudom mert érzem és látom. Brad szeret és ez számomra a legfontosabb. Tristan Evans huga vagyok Bell Evans. Vagy talán mégsem? Kérdések kavarodása!