12

157 19 3
                                    

1 hete hogy Perrie itt lakik nálam, talán már anyira nem szomorú , holnap jönnek haza a fiúk ,végre. Úgy terveztük Perrie - vel  hogy csinálunk tortát nekik , mert a bulihoz szerintünk fáradtak lesznek. Így csak mi ketten köszöntjük öket ujra ithon. Csinálunk nekik házi pizzát is. Reggel nyolckor már készülötünk , a tészta pizzáját már megcsináltuk. Most éppen szalámit, sajtot és paradicsom szószt rakunk a tetejére.
- Szerintem nagyon fognak örülni a pizzának!- mosolyogtam és betettem a sütőbe a nyers tésztát.
- Igen szerintem is!
Gyors elmentem zuhanyozni és átöltözni, mivel tiszta liszt és paradicsom szósz voltam. Egy barackszínű csipkés trikot vettem és egy szük fekete színű szoknyát. A hajam végét begöndörítettem és fölkötöttem , a sminkem szemtusból , szem pillaspirálból és halvány rózsaszín szájfényből ált. Perrie is átöltözött, ő egy fekete csönadrágot és egy fehér alapon virágmintás polót vett fel. A haját kiengedve hagyta. Miután megcsodáltuk egymást, bementünk a konyhába én kivettem a pizzát a sütőből Perrie pedig vett elö poharakat és kólát öntött bele. Ugymond megterítetünk , de a pizzát még nem ragtuk ki. Ahogy kiléptem a konyhábol pittyeget a telom.
Üzenet érkezet önnek
Brad:Szia , olyan 11 óra körül érünk haza. Addig is csináj valami meglepit😉. 😍😋😚.
Csak annyit válaszoltam hogy okés meg hogy már megvan a meglepi. Nem nagyon tudtam mit csináljunk addig Perrie-vel igy csak leültünk a kanapéra és tévéztünk. Megnéztük a szerelem tálalva 3. évadát (ez egy valós sori , föznek benne). Dupla részel volt igy olyan 10 órakor lett vége ezután a két pasi meg egy kicsi című sorit néztük félig meg mivel amikor ránéztem az orára 10:45 mutatott. Gyors fölpatantam a kanapérol és bementem a konyhába és fölszeleteltem a pizzát. Amint befejeztem az utorsó szelet vágását is csöngetek az ajtón. Ahogy meghallotam mindent eldobva ami csak épp a kezemben volt( ezalat a vágó bigyuszt meg a kötényt kell érteni), elkesztem rohani hogy kinyitom az ajtót de Perrie megelözöt és én megtorpantam a konyha küszöbön. Amikor meglátam azt a személyt aki ha velem van folyton vigyorgok , aki még boldogabá tett mint voltam. Ő volt az Brad. Ahogy megláta hogy elkeztem futni felé( mert közben elkeztem futni) ledobta a csomagjait és kinyujtotta a karját , én pedig beleugrotam a karajaiba. Nagyon hiányzott olyan jó volt ujra érezni közelségét. Ahogy leengedet a földre belenéztem mélyen a szemébe  és megcsókoltam. Mikor elengetük egymást , oda mentem a tesomhoz és neki is adtam egy nagy ölelést , majd Connort és Jamest is megöleltem.
-Anyira de anyira örülök hogy végre látlak titeket úgy hiányoztatok!!!-vigyorogtam mint egy tejbe tök beszéd közben.
-Bells úgy hiányoztál , de mostmár végre itt vagy velem, velünk.-mondta Brad és ujra átölelt.
-Sziasztok!-köszönt Perrie is a nagy érzelgöség közepete.
-Szia Perrie , hallotam a rossz hírt sajnálom.-mondta Connor és egy mosolyt vettet az arcára. Miután befejeztük az örvendezést , elmentünk kajálni. Nagyon ízlet a fiuknak a pizzánk , dicsérték össze vissza.

Valoság vagy Álom?Where stories live. Discover now