13

155 17 2
                                    

Miután megetük a pizzát , filmet néztünk. Valami vigjáték volt de nem nagyon értetem a lényegét. Mikor vége lett elmentem zuhanyozni, majd fölvettem egy otthoni ruha összeálítást és vissza mentem a többiekhez. Ahogy leértem a lépcsőn csöngettek , Roxy és Luke állt az ajtóban. Nem sokáig maradtak csak beköszöntek és már mentek is mivel Roxy anyukája ebédre hívta őket. Roxy megigérte hogy valamejík hétvégén tartunk egy csajos napot.
- Bell gyere velem addok neked valamit.- fogta meg a kezem Brad és föl vitt a szobájába. Ahogy beértünk a szobába , Brad elkezdet a fiokjában kutatni.
- Mit keresel?- kiváncsiskodtam.
-Meg van, most csukd be a szemed.
-Oké!- gyors becsuktam a szemem.
-Rendben kinyithatod!-Szolt Brad. Amint kinyitotam a szemeim egy csodaszép nyakláncot láttam Brad kezében amit felém tartott.
-Ez a tiéd Bell, nyisd ki a szivet!- utasitott Brad.
Ahogy kinyitotam a szivecskét egy képet találtam benne kettönkről. Eközben Brad végig az arcomat fürkészte.
-Na hogy tetszik szépség?
- Gyönyörű Brad , ennél szebb ajándékot még sosem kaptam.- miközben ezeket a szavakat mondtam beleugortam Brad nyakába.
-Szeretlek.-sutogtam a fülébe. Miután leengedet a földre , fölrakta a nyakláncot a nyakamba.
-Reméltem hogy tetszik.- mosolygot az én hercegem.
-Aszem én elmentem aludni, jó éjt.-adtam egy puszit Brad arcára majd az ajtó felé vettem VOLNA az irányt , ha Brad nem fogja meg a kezem.
-Azt szeretném ha velem aludnál.- simogatta meg a kezem. Nem tudtam mit válaszolni így csak mosolyogtam és bologatam.
-Ezt akkor egy oké-nak veszem.-mosolygot Brad is. Ezután átöltöztem pizsomába , majd befeküdtem Brad mellé. Kicsit furcsa volt ott lenni mellete , mivel most alszok elöször vele , lehet hogy már egy jó ideje járunk de most elöször alszunk együtt.
-Jó éjt szépség.-adot egy kis csokot a számra Brad és átölelt. Így aludtunk el. Mikor reggel kinyitotam a szemem Brad még mindig ugyan úgy fogta a derekam. Ovatosan adtam egy puszit a buksijára és kimásztam melöle. Hallkan nyitotam ki az ajtot és lementem reggelit csinálni. Ahogy leértem a lépcsőn Perriet találtam a konyhában.
-Szia , mizu?-köszöntem és elövettem egy müzlis tálat.
-Szia , az van képzeld hogy a tesód miután te elmentél Braddal az emeletre egész végig a teloján üzizet valakivel!- mesélte az eseményt Perrie.
-Öm biztos valami haverja volt akivel üzizett.
-Ja lehet , csak fura volt, de mindegy is.
Eközben Connor is megérkezett a konyhába.
-Jó reggelt hölgyeim.-mosolygot mint a tejbe tök. Vajon ebbe meg mi ütött, gondolkoztam majd csak legyintetem egyet képzeletben és kimentem a konyhából. Leültem a kanapére és bekapcsoltam a tv-t a Simpson család ment. Ezt néztem miközben ettem a reggelimet. James is csatlakozott , de nem csak a sori miatt.
-Bell tutsz titkot tartani?-kérdeszte egy kicsit félve.
-Igen , de miért?
-Tristan ugye tegnap ota sokat sms-zik és nekem elárulta hogy kivel , de megtiltotta hogy elmondjam bárkinek is. Csak sztem neked jogod van tudni elvégre a huga vagy, na szóval egy csajszival beszélget.
Ahogy kimondta James az utorsó szavakat kikerekedet szemmel bámultam rá. Hogy mi van???!?

Valoság vagy Álom?Where stories live. Discover now