Holnap kezdődik a fiuk turnéja. Nagyon fognak hiányozni.!😢. Sajnos a menedzserük nem engete hogy én is menjek , mivel szerinte ha Brad közelében vagyok nem tud rendesen dolgozni. Aha na persze, jó az tény hogyha ott vagyok én is a probáikon néha elrontja a dallamot mert engem néz. Nagyon nem csipázom azt a kis csajt. Nagyon nyomúlós. Egyszer Tristanra is megprobált rá nyomúlni , de nem hagyta magát. Nem is értem mér nem szereznek egy másikat. Jó tudom hogy ez nem így müködik , de akkor is 😤😠😡😵👄👅👎. Aszem az a neve hogy Nicki Hoog ( tudom hogy nem így hívják de most ez lesz a neve ehhez nem kérek kritikát. Köszi😊). Attol félek hogy amíg nem vagyok ott az a kis rib*nc rá nyomúl az én Braddam- re. Tudom hogy Brad nem fogja viszonyozni de a csajban totálisan nem bízom. De most inkáb nem akarok továb rajta gondolkozni. Ezt mind zuhanyzás közben gondoltam. Miután végesztem fölötöztem és lementem reggelizni. Palacsinta volt csoki öntetel. - Szia hercegnőm. -Köszönt Brad miközben a palacsintát falta.- Szia hercegem.- köszöntem vissza egy mosoly kiséretében. - Bele se tudok gondolni hogy elmentek azzal a kis ribivel. - Morogtam a fiúknak.- Jaj ugyan már hugi nem lesz gond nem hadjuk hogy bármejikünkre is rá nyomúljon.- Nyugtatot meg a tesom. Miután befejeztük a reggelit , lementünk a tengerpartra. Az a jó hogy ahova mi szoktunk járni oda az emberek nem nagyon szoktak lejárni. Ahogy leértünk én a víz felé vettem az irányt. Nem mentem be teljesen csak addig hogy a hullám vége a bokámig érjen. Brad is oda jött melém , megfogta a kezem én meg a vállára hajtotam a fejem és úgy néztük a naplementét. 8 órakor indultunk el , mivel a fiuknak korán kell indulniuk , hogy elérjék a gépet. Ahogy hazaértünk jóéjszakát kivántam és megkértem Bradat hogy kelcsen fel amikor ő is felébret. 5 órakor kelltem fel gyors csináltam szendokat és elcsomagoltam , hogy el tutdják vinni.- Nagyon fogtok hiányozni!- Öleltem meg egyszere mindegyik fiut.- Bells te is nagyon fogs hiányozni nekünk!- Mondta Connor miközben fél karal átölelt. Beszáltunk a kocsba és kimentünk a reptére. Ott legalább egymillio fotós volt , akik arra vártak hogy a fiuk megérkezenek és lefotozhasák őket. Brad szált ki elöször és kinyitota nekem az ajtomat , gyors kiszáltam és megprobáltam nem feltünöen megcsokolni Bradat. Brad nem zavartata magát és megfordult velem együtt hogy mindenki lásson benünket. Csak úgy kattogtak a kamera gombjai. Miután elengetük egymást oda rohantak hozzánk mikrofonokal és olyanokat kérdezgetek hogy mikor jöttünk össze meg hogy mikor randiztunk elöször és hogy hol volt az első csokunk. Bard anyit mondot hogy most nem tud nyilatkozni sajnálja. Gyors elköszöntem a fiuktól hogy minél elöbb fel tudjanak szálni a gépre. Ahogy haza értem elkesztem szó szerint bőgni. Nagyon rossz volt ott lenni abban a bazi nagy házban egydül. Gondoltam hogy arra az öt hétre amíg a fiúk turnéznak én haza költözök a szüleimhez ,de ők meg valami üzleti úton voltak. Roxy és Perrie meg nyaralni voltak , ugyhogy totálisan egyedül maradtam. Amikor megnyugodtam elmentem a kedvenc kávézomba. Egy jeges kávét rendelten és elkesztem iszogatni miközben sétáltam az utcán. Vajon a fiuk hol lehetnek , oda értek e már Rómába , mondjuk nem hinném mivel még csak egy orája voltak a gépen. Amikor hazaértem bekapcsoltam a tévét, de meg is bántam mivel azt mutaták ahogy bucsúzkodunk Braddal. Nem birtam tovább hallgatni ezért inkább elmentem zuhanyozni. Utána csináltam sült húst meg krumplit és megettem. Nyolc órakor elmentem lefeküdni. Nagyon nehéz lesz ez az öt hét gondoltam magamban és ejtetem pár könnycsepet , majd elnyomot az álom.
KAMU SEDANG MEMBACA
Valoság vagy Álom?
RomansaValos minden, tudom mert érzem és látom. Brad szeret és ez számomra a legfontosabb. Tristan Evans huga vagyok Bell Evans. Vagy talán mégsem? Kérdések kavarodása!