7

163 16 4
                                    

Ahogy beértem a konyhába az én mester szakácsomat láttam sürgölödni a tűzhely körül. -Szia Bell. -Köszönt Brad miközben James utasításait követve sütötte a tojást és a szalonnát. - Sziasztok, mmm nagyon jó az illata. -Néztem az éppen készülő reggelire. - Neked csinálja Brad. - Lökött meg egykézzel az éppen belépő Connor.- Ez igaz Brad? Nagyon cuki vagy!!!!! <3-adtam egy puszit az arcára.- Igen igaz, és ha nem kellsz még föl akkor ágyba vittem volna de így is jó meglepetés lett.- Mosolygott az én Braddam. Amint kész lett a reggelim Braddal fölmentünk a szobámba és tv-t néztünk. -Nagyon aranyos vagy. -Mondtam Bradnak és megfogtam a kezét. -Szeretlek! Adott egy csókot a számra.Ez is ugyanolyan varázslatos volt mint a többi. -Soha nem szeretnélek elveszíteni, de 2 hét múlva turnénk lesz és nem tudom hogy velünk jöhetsz e?! - Nézet rám szomorúan Brad. - Óóóó ezt Tris nem mondta, neeeemááár 😢😢.- Néztem nagyon szomorúan. Ekkor Brad szorosan magához húzott és megsimogata az arcomat. Mikor úgymond megnyugotam ellmentünk a vidámparkba. Mikor kiszáltunk a kocsiból James észrevette a sajtót és így löttek a kirándulásnak. Gyors vissza szálltunk a kocsiba és haza mentünk. Otthon mivel gyönyörű nyári nap volt így Braddal gördeszkáztunk az udvaron. Imádtam úgy deszkázni hogy Braddal egymás kezét fogva gurultunk. -Egyre ügyeseb vagy Bells!- Mondta Brad ahogy beléptünk a nappaliba. -Kész az ebéd!-Nézet ki a konyhából James. -Na végre, már nagyon éhes voltam. -Pattant föl a kanapéról Tristan. Az ebéd egy egyszerű sült halból és salátából ált. -Nagyon finom volt.- Dicsértem meg James-et. -Köszi, de a holnapi mégjobb lesz! -Kacsintott, de ez nem jó húzás volt tölle mivel a következő pillanatban Brad elkeszte verni. Gondoltam hogy ez lesz, mivel Brad amióta együtt vagyunk, bármien srácot is lát a közelemben arra úgy néz mint akit mindjárt agyonver. Nem zavar mondjuk mert nagyon cuki hogy így véd.

Valoság vagy Álom?Where stories live. Discover now