20

79 9 3
                                    

Két napig voltunk Kalifornia államban. Ezalatt ugymond semmi különös nem történt, de azért egy örök emlék marad! A sok nevetés , a kirándulás , és az eltévedés is. Igen egyszer eltévedtünk Brad-el , mivel rosszul tartotta a térképet. De nem volt gond mert egy piknik parkban kötötünk ki. Hát úgy kb ennyi lett volna a Kaliforniai kiruccanás.
Most éppen a repülön ülünk és várjuk hogy fölszáljon. Hawaii felé vesszük az utat. Brad éppen snap-re rak föl vidit a rajongók kedvéért. Én pedig figyelem az éppen a lassan elsuhano tályat mivel már kezdünk szálni.

*3 óra múlva*
Nemsokára leszálunk  és irány az a kisház amit Brad kapott a szüleitöl kölcsön amíg itt vagyunk a szigeten. A suhanno kép lassan tisztává válik elöttem ahogy szál le a repülő. Megáltunk így kirajzolodott a táj , ami ámulatba ejtő. A sorbanálláshoz készülödtem , amikor Brad még csak akkor kezdet el pakolni. Mikor sikeresen leértünk , fogtunk egy taxit és mentünk a kisházhoz. Az út viszonylag gyors volt , láttam Hawaii-i benszülöteket akik köszt sok füszoknyás hölgy is volt. Mikor odaértünk a házhoz , egy kedves hölgy fogadott minket.
-Üdvözlöm önöket Hawaii-in! Remélem jól fogják magukat érezni! Jöjenek utánam, a csomagokat majd utánunk hozza az uram.
Mikor beértünk a házba egy kis nappali szerű térbe léptünk be. Ezután a kedves hölgy megmutatta a ház többi részét. Volt két hálószoba , egy fürdő és egy gardrób szoba. A hátsó udvar a tengerpartra nyílt. Miután minden fontos dolgot elmondot , amint kiderült házvezető nő kipakoltunk a böröndökből.
- Brad mi a fenét keresel a táskámban?-kérdeztem az éppen nagyban kutakodo fiut.
-Hát......ömmm......a fogkefémet!-vágta rá egy kis idő után.
Erre én csak furcsán néztem rá és egy " mond el az igazat" arcot vágtam.
- Ez az igazság , nagyábol.- huzta el a száját.
-Oké , de ha rájövök hogy mi a teljes igazság neked annyi. -Sajna a fenyegetésem nem sikeredett valami fenyegetőre , mivel a végére elröhögtem magam. Ez van😔! Én elmentem fürödni , Brad pedig a konyhába. Ahogy beléptem a meleg zuhany alá rögtön elazult minden porcikám. Ez az érzés mindig jól esik egy hosszú nap végére. Mikor kiszáltam megcsapott a hideg levegő , ami egy enyhe hidegrázást követet. Gyors fölöktöztem és lementem a konyhába ahol Brad éppen tálalta a vacsit. Istenien sikerült a tojás. Ezután  Brad is elment fürdeni majd csatlakozott hozám a kanapén. Az agymenők-et  néztük. Kb olyan éjfél körül tértünk nyuvogora vagyis majdnem....

Aloha Vampetes!

Ime itt a kövi rész! Nagyon sokat dolgoztam vele hogy jó "ujra kezdő" rész legyen a hosszú szünet után! Remélem ez a rész is elnyerte a tetszéseteket! Igérem megprobálom gyorsan hozni a kövit! Nemsokára itt a VAKÁCIÓ !!! Így több időm lesz az irásra!! Kivánok minden kedves olvasomnak elöre is jó nyári szünetet!

Juda15

Valoság vagy Álom?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin