1

617 34 1
                                    

A mai nap volt életem legjobb napja mivel a fiukal lementünk a tengerpartra. Miközben a kocsival igykeztünk leérni a partra a somebody to you című számot énekeltük ami melesleg a kedvenc számom , Brad és én hátul ültünk Connor,Tristan elöl James pedig vezetett. Nagyon murisan indult a kirándulás mivel amikor jöttek értem Brad már akkor kinyitota az ajtót amikor még a kocsi meg sem ált így életveszéjesé téve a többi közlekedő embert. Épp köszöntem el a legjob barátnőmtől Roxytól aki a pasiával Luke-kal ment moziba, nem is értetem hogy mért mennek egy ilyen gyönyörű nyári napon moziba!? Na mindegy is , elköszöntem és már ugrotam is be a kocsiba. És már el is érkeztünk a jelenbe. Ahogy meglátam a tengert föl sikoltotam, szegény Bradet úgy megilyesztettem ,hogy hirtelen átölelt ami számomra és számára is furcsa volt a fiuk is furán néztek rá. Ö csak ennyit bírt kinyögni: - hát ..tugyátok őőő na értitek?! Connorék csak röhögtek ,de én még mindig azon az ölelésen agyaltam. Aztán csak leált a kocsi motorja , megérkeztünk.! Kipakoltam és már rohantam is a vízbe!- Ti is gyertek ,nagyon jo a víz .- orditotam a fiuknak akik közül csak Brad hallota meg , neki nem kellet kétszer mondani. Ami közben mi egymást locsoltuk a vízel James előkészítete a hamburger sütöt, Connor gitározot Tristan pedig elfeküt a forró homokban amiről ő nem gondolta hogy forró :- Hé gyerekek aszem ég a hátam !!! Ezzen a kijelentésen mindeki elkezdet szakadni a röhögéstől! -Hallod Bells aszem kellene neki egy hiddeg fürdő nem gondolod? -Szolt nekem Brad és kacsintot! Amikor jött felém már tuttam mire készül , arra hogy a vizbe lökjön , de én megelöztem és mindketönket a vízbe döntötem. Ekkor az történt amire semeikünk nem volt felkészülve ,de azért mégis tudtuk ,hogy ez lesz........

Valoság vagy Álom?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant