"A mai nap is borzalnas lesz ", ezzel a gondoltatal keltem fel reggel. Elmentem zuhanyozni majd fölöltöztem.
Meg egy kevés sminket is , ami szepílla spirálból , halvány barackvirág színű ajak rúzsból ált. Csináltam reggelire szedót és teát. Miután megettem üzit irtam Bradnak.
Bells: szia , hogy vagy , nagyon hiányzol.
Brad: szia , jól vagyok na és te ? Nekem is nagyon hiányzol.
Bells: egyedül vagyok , ugyhogy nem mondhatnám hogy kiváloan érzem magam.
Brad: sajnálom de mennem kell készülődni, fél óra mulva kezdjük a koncertet. Majd olyan hat óra körül hívlak skyep - on . szia szerelmem.
Bells: sok sikert a koncerthez , rendben akkor hat orakor talizunk. Szia és üzenem a fiuknak hogy hiányoznak és vigyázatok magatokra.puszi💖😊😘Majd kiléptem viberből. Lementem gördeszkával a vidámpark sétányára. Nagyon szerettem itt gördeszkázni. Miközben élveztem ahogy a szellő simogatja az arcomat , megláttam egy jégkásás strandot , gyors megáltam és kértem egy közepes pohárban áfonyás jégkását. Imádom a jeges finomságot. Olyan 4 óra körül értem haza. Megnéztem a telomon hogy írtak e a fiúk, de semmit sem irtak. Bettetem a DVD lejátszóba a Csillagainkban a hiba cimű remekművet és azt néztem amíg nem jellzet a laptopom hogy skype-on hívnak. Gyors fölkaptam a la az asztarol és elfogatam a hívást.
- Sziaaaaa jó ujra látni. - mosolyogtam a kamerába.
- Szia hercegnőm , én is örülök hogy ujra láthatom azt a szépséget akit úgy szeretek.
- Óóó de cuki vagy , hogy vannak a többiek.?- kérdesztem és közben popcornt ettem.
- Egész jól vannak , mondjuk Tristan minden 10 percben megkérdezi hogy nem e irtál üzit.- mondta Brad és egy halovány mosoly jelent meg az arcán.
- Min mosolyogsz ?- kérdesztem , kiváncsian Brad tekintetét fürkészve.
- Csak azon mosolygok hogy úgy eszed azt a popcornt mint valami kis malac🐷😉😅😁😂😃😆.
- Nem nem vettem észre , ahj má.😨.
- Semmi gond szerintem aranyos vagy így is.- mosolygot aranyosan.
- Köszi. De akkor is!😵😩😥😰
- Mizu van otthon?- váltott gyors témát Brad.
- Unalom, szomorúság , az időjárás egész elfogatható, van jégkásám , de ti nem vagytok , ugyhogy ahogy az elején mondtam unalom.- soroltam fel szomorúan a kérdésre a válaszaimat.
- Ne agogy gyorsan eltelik az az öthét.
- Aha én nem úgy érzem.
- Mondjuk én sem érzem gyorsnak , de bízom abban hogy gyors lesz.- vallota be az igazságot Brad.
- Oké majd én is probálok pozitív lenni.- probáltam kieröltetni egy mosolyt magamból.
- Nagyon sajnálom Bells , de mennem kell mivel holnap ujra a repülőn leszünk és korán kell kelnünk. Nagyon szeretlek és vigyáz magadra 💓❗‼
- Semmi gond , már én is fáradt vagyok , sok sikert a következő koncerthez , és én is nagyon szeretlek💓 és jó éjt🌛🌙😆😚💑.
- Neked is jó éjt , álmodj szépeket , majd holnap is beszélünk, szia szépség. - ezzel a mondattal zárult a beszélgetésünk. Kiléptep skype-ból majd megnéztem még gyors a telomon a vibert. Semmi üzim nem volt. Elmentem aludni a szobámba , ahogy befeküdtem és magamra húztam a takarot azonal elaludtam.
KAMU SEDANG MEMBACA
Valoság vagy Álom?
RomansaValos minden, tudom mert érzem és látom. Brad szeret és ez számomra a legfontosabb. Tristan Evans huga vagyok Bell Evans. Vagy talán mégsem? Kérdések kavarodása!