11

130 17 1
                                    

Reggel nyolc orakor keltem fel. Nagyon aggodtam Perrie miatt , de hátha máma jobb lesz egy kicsit a kedve. Hallkan mentem le a lépcsőn nehogy fölébreszem Perriet , bementem a fürdőbe , lezuhanyoztam , fogat mostam és fölöltöztem. Egy haspolot és egy rövidnadrágot vettem föl , a hajamat csak kifésültem és hagytam kiengedve. Szendvicset csináltam reggelire és narancslevet vettem elő. Amikor öntötem a poharamba az gyümi levet , hirtelen betopant Perrie.
- Jó reggelt.- köszöntem és egy tányért nyujtotam felé amin már egy kész szendó volt.
- Neked is , köszi a szendót.
-Jobban vagy?- érdeklődtem , és közben ittam a poharamból.
- Már talán jobban.- mosolygot , vagy csak probálkozot , de nem sok sikerel.
Ekkor viszont félbeszakat a beszélgetés , mivel a laptopom pittyogott , Brad hívott. Gyors behosztam a konyhába a gépet és elfogatam a hívást.
- Szia cuki.- köszöntött Brad egy széles mosoly kiséretében.
-Szia , hogy vagy és vagytok?
-Remekül lennék és lenénk ha itt lennél, de mivel nem vagy ,igy csak jól vagyunk.-szomorkodot Brad.
- Márcsak egy hét és ujra látjuk egymást élőben is.
-Hello Brad!- köszönt Perrie is a kamerába.
-Szia Perrie, jobban vagy ? Ne aggodj , ha kell maradhatsz nálunk ameddig akarsz.- ajánlota fel Brad.
-Köszi , de nem akarok zavarni.
-Nem fogsz és most sem zavarsz.- mosolyogtam Perrie-re.
-Oké akkor maradok, majd máma hozzok át még magamnak ruhát.-mosolygot mostmár Perrie is.
-Remek.- mondta Brad.
-Bocs csajok de elkel rabolnom Bradat a kamera elöl mivel megérkeztünk a mekibe.- ugrot be a kamera elé Connor.
- Szia Connor.- köszönt Perrie. Én csak integetem.
-Akkor sziasztok, szeretlek Bells sziaaaa. A végét már csak kiáltva tudta elmondani mivel elhuzzta Connor. Miután befejeztük a reggelit , Perrie is elment zuhanyozni és fölöltözöt. Mikor végzet elmentünk a vidámparkba. Vettünk sok jegyet hogy mindenre föl tudjunk ülni. Voltunk hullámvasuton 🎢, oriás keréken🎡 és a körhintán is 🎠. Olyan 8 óra körül értünk haza. Ahogy beléptünk az ajton , jó éjszakát kivántunk és én az emeletre mentem Perrie pedig a lenti vendég szobába ahol elöző este is aludt. Amint benyitottam Brad szobájába ledöltem a francia ágyra és elnyomot az álom ( igen egy ideje az ő szobájában aludtam igy nem hiányzott anyira).

Bocsi hogy ez ilyen rövid rész lett, a kövi igérem hosszabb lesz.

Juda15

Valoság vagy Álom?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora