Te rănește.... Cine?

452 37 3
                                    



Cum să îl fac să îi pese de mine? Cum să îl fac să vadă că mă doare când e indiferent? Cum să îl fac să vadă că îl vreau lângă mine? Cum îl fac să vadă că mor fără el? Cum?

Îți spun eu... nu ai cum, el e indiferent pentru că nu te iubește. Nu îi pasă pentru că te disprețuiește. Nu te bagă în seamă pentru că regretă că a vrut să aibă ceva cu tine.

Pai și cum faci față suferinței și durerii când îl vezi așa? Cum să pari puternică în fața tuturor când tu ești o rană vie care umblă pe străzile pline de oameni răi și indiferenți? Cum să îl uiți și să uiți toată durerea care vine de la el?

Nu faci nimic, stai și aștepți să îl uiți, aștepți să nu mai ai lacrimi, aștepți să le pese de tine. Te ridici privind spre cer și rugându-te să îți i-a suferința sau chiar viața. Știu , doare enorm să îl vezi și să vrei să îl iei în brațe, dar să nu poți că nu îți dă voie. Știu cum e să te ignore, să te evite, să te jignească, să te mintă și să îți rănească toate sentimentele pe care le ai față de el, cele care îl făceau cel mai special de pe planetă.

Pe el nu o să-l afecteze nimic, o să râdă de tine și de lacrimile tale, deși ele îți sunt singurele care alină durerea pricinuită de el. O să râdă de sentimentele tale, o să te facă să vrei să te arunci pe fereastră să scapi de spinul care crește în sufletul tău cu fiecare cuvânt rău de al lui. Nu o să îl doară dacă pățești ceva, nu o să îl doară dacă nu o să îl mai iubești, nu o să-l doară dacă îl urăști, nu o să îl doară pentru nimic. O să îți fie recunoscător că îl urăști pentru că poate pleca mai ușor, o să îți fie recunoscător că nu îl mai bați la cap, o să îți mulțumească că pleci.

Te doare pe tine, cea care îl divinizează, cea care îl iubește cel mai mult de pe lume, cea care plânge pentru el. Dar el ? el ce va face? Se va duce la prieteni, va uita de tine și se va îmbăta. Dacă crezi că te va pune pe tine pe primul loc te înșeli amarnic. Între tine și un prieten cu care să bea, să ști sigur că îl va alege pe el fără nicio discuție. Deși tu ca o proastă ce ești îl aștepți zile și serii întregi ca să apară și să te ia în brațe și poate să te sărute cu toată dragostea lui pentru tine.

Va veni, își va face treaba și va pleca. Îți pare ireal, nu? E cât se poate de real. El vrea doar amor, tu vrei îmbrățisări, mângâieri și vorbe dulci. El vrea o seara cu prietenii, tu îl vrei pe el. Nu aveți preferințe comune, nu aveți nimic, dar... tu îl iubești cu toată ființa ta,îl adori și inima nu vrea să-l lase să plece, chiar dacă o distruge și o calcă în picioare.

Cine a spus că "iubirea doare" sigur era o femeie care a pățit ceva asemănător, dar ce poți să faci dacă iubești și nu primești înapoi decât puțin. Se spune că nu trebuie să aștepți să primești ceva în schimb, dar te saturi doar să oferi și să nu primești chiar nimic.

INVIZIBILAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum