Era să fac o altă greșeală pe care tu oricum nu ai fi văzut-o și cu atât mai puțin să o respecți. Te-aș fi iertat. Gata...am spus-o. Dar când eram pe punctul de a-ți spune ce am hotărât, tu deja formai un alt cuplu.
Cum am putut să am atâta încredere într-o persoană care este atât de egoistă încât să nu vadă că rănește pe altcineva. Am avut norocul să am prieteni care să îmi deschidă ochii, să mă ajute să înțeleg că tu nu mă mai vrei cum te vreau eu. Ca am fost o jucărie prostuță care credea că o vei ține mereu lângă tine. Ce mult m-am înșelat în privința ta dragul meu. Ce mult suflet am pus în tot, numai că tu să ai de cine să îți bați joc, de cine să profiți și pe cine să faci să sufere.
Acum cred că durerea e mai mică. Adică sper sa fie. A trecut o lună și aproape o săptămână în care am plâns, mi-am dorit moartea, în care am realizat cât de mult am fost prostită, în care am putut să rezist tentațiilor, în care am putut să mint pe toată lumea că sunt bine... Dar nu sunt. Niciodată nu o să mai fiu bine, nu după ce ai plecat si m-ai făcut să mă simt ca ultimul om deși tu ai greșit, nu eu. Greșeala mea a fost ca te iubeam și că nu am vrut să văd ce făceai tu de fapt.
De ce ai continuat să mai vorbești cu mine după despărțire? De ce nu m-ai lăsat să fiu liniștită? De ce m-ai făcut să mă simt vinovată și să ma gândesc că poate să ne despărțim nu era o soluție, când exact asta trebuia să facem de mult?
Acum trei luni trebuia să ne despărțim. Exact în ziua când tu ai început să te vezi cu altă fată, dar eu nu am știut. Am aflat acum, dar e la fel de rău. Ți-ai bătut joc de tot, de doi ani de relație, de toate momentele frumoase, de toate nopțile în care stăteam până dimineața și râdeam, de toate certurile noastre pe tema geloziei mele. Mă făceai mereu să mă simt ca dracu când îți făceam o scenă de gelozie, deși aveam tot dreptul, mă certai în ultimul hal când descopeream că te dai drept singur în alte conversații cu fete, și ma certai că de ce am umblat unde nu îmi fierbe oala, când tu greșeai.
Ai să descoperi mai târziu că nu mama m-a ținut lângă tine cum credeai tu. Da, ea mereu te-a plăcut și te-a apreciat, dar eu te iubeam dinainte să îmi spună ea că ne-am potrivi. Eu i-am zis că ești o persoană bună (ahh, cât m-am înșelat), că o să mă faci fericită, că nu o să mă rănești, că o să fi mereu pentru mine. Am greșit în privința ta.
Dar sper ca viața o să mă țină departe de persoanele care îți seamănă, persoanele care mint, persoanele care înșeală, persoanele care nu dau doi bani pe tine....
CITEȘTI
INVIZIBILA
Romance„Degeaba exiști, dacă te simți invizibilă.... Degeaba iubești, dacă nu te iubește nimeni... Degeaba trăiești, dacă obiectivul tău e moartea..." --------------------------------------------------------------