De ce eu? De ce m-ai ales pe mine? De ce nu ai ales-o pe ea de la început? De ce nu m-ai lăsat singură cu inima mea încă întreagă?
Erai sigur pe tine atunci, la început, dar acum cum ești? După câte ai făcut ești mândru de tine? Ești mulțumit de ceea ce ai realizat? Eu cred ca da, mereu ți-a plăcut să vezi pe alți în felul în care sunt eu. Ziceai că sunt mai ușor de consolat de către tine. De ce când mi-ai propus să fim împreună nu mi-am amintit asta? De ce nu mi-am amintit mai târziu? De ce eu nu sunt așa puternică cum ești tu? Eu de ce nu pot trece peste?
Doar eu am fost prezentă în relația noastră? Doar eu m-am implicat? Tu ști că începusem să îmi invidiez prietenii pentru că erau fericiți? Tu ști că începusem să simt lucruri urâte față de toți din cauza ta? Tu ști că m-ai schimbat? Am fost invidioasă, și nu trebuia să fiu niciodată. Mi-am promis că voi fi mereu bună cu toți, dar tu ai profitat.
Mi-am promis multe când eram mică : să fiu bună, să nu invidiez pe nimeni pentru că și eu pot avea ce au alți fără să mă uit la ei, să nu doresc răul și să nu urăsc pe nimeni. Mi-am încălcat promisiunile, acum te urăsc pe tine, îți doresc ție răul, am făcut rău când nu mâncăm nimic cu săptămâna pentru că nu puteam.
Ai aflat vreodată că te-am apărat? Nu, dar nici nu vreau să afli. Acum plâng când scriu, plâng când mănânc, plâng din orice, dar și tu vei plânge. Poate nu acum dar sigur vei plânge. Nu după mine, dar vei suferi pentru ceva. Și nu voi mai fi acolo să te ajut cum o făceam mereu.
Ești pe cont propriu de acum, dar tot mă întreb de ce eu....
CITEȘTI
INVIZIBILA
Romance„Degeaba exiști, dacă te simți invizibilă.... Degeaba iubești, dacă nu te iubește nimeni... Degeaba trăiești, dacă obiectivul tău e moartea..." --------------------------------------------------------------