"Îl vrei mort sau să sufere?" Asta îmi zice atât inima, cât si mintea.
" Ucide-l!!! Omoară-l lent!!! Să sufere!!! Merită...."
"Da, merită. Să nu îți fie milă "
"Încă respirăm, merită și el să mai trăiască.... zic...."
"Asta numești tu viață?? Nu ești tu ceea care trebuie să își schimbe față pentru fiecare persoană în parte, doar ca să nu afle. Să te mai ascund până ajungem singure din nou. Tu, inimă prostuță.... Lasă-mă să îl omor!!!"
"Nu, nu acum...."
"Dar când?? Când vei fi moartă tu?"
" ...."
" Tu ești cea care plânge și vrea să fie fericită. Acum nu mă mai ține și lasă-mă să înfig cuțitul!!!"
" Dar...eu încă iubesc...."
"Nu iubești, e obișnuință. Ce nu înțelegi?? Te-a folosit!!! Ești zero barat! Nada!!! "
"..."
" Uite, ca să nu zici că sunt rea...ce zici de cinci torturi de înghețată de ciocolată și fructe de pădure? E bine?"
" E mai bine! Fă-o!"
--------------------------------------------------------------
Știrile Protv de la ora 17:00
Bună seara, doamnelor si domnilor. Sunt Monica Dascălu și va prezint știrile de la ora 17:00.Prima știre de astăzi vine din județul Dolj , unde s-a produs un fenomen straniu. Un băiat de 20 de ani a fost găsit fără suflare chiar de fosta lui iubită. Acesta venise pentru a-i aduce un pachet de prezervative pe care chiar el le dorea, însă fata va face descoperirea stranie.
Băiatul se afla la bucătărie, intr-o poziție deloc comodă, sus pe frigider îmbrăcat doar intr-o pereche de boxeri. Acesta se pare ca luase mai multe pastile si o supradoză de cocaină. Însă nu doar acestea i-au adus moartea. Ci și un cablu neizolat de curent. Pe corpul băiatului s-au găsit două urme de cuțit, dar și două cicatrici la baza gâtului.....
_----------------------------------------------------------"Ți-am zis că nu va afla nimeni. Inimă prostuță...."
-râs malefic-
CITEȘTI
INVIZIBILA
Romance„Degeaba exiști, dacă te simți invizibilă.... Degeaba iubești, dacă nu te iubește nimeni... Degeaba trăiești, dacă obiectivul tău e moartea..." --------------------------------------------------------------