Mă scuzi o secundă? Îmi poţi spune unde este cel de care m-am îndrăgostit? Nu. Nu se poate să fii tu. Adio !
Cum se poate să fii tu cel pe care îl adoram? Cum se poate să fii tu cel de care m-am îndrăgostit? Nu se poate, tocmai de aceea nu te mai recunosc. Poate de mult timp nu te mai recunoșteam... mai mult ca sigur. Am crezut într-o iubire creată doar în mintea mea, o poveste scrisă de mine, nu de noi doi.
Poate a fost o joacă de copii mici. Poate nu mi-am dat seama ce fac, dar eu chiar am ținut la tine, la ceea ce credeam că ești, la persoana aceea perfectă din capul meu.
Recunosc am greșit, recunosc că te-am iubit. Tu nici asta nu ești în stare să recunoști. Ești doar un laș care se teme și de umbra lui... Credeam că în tine mă voi descoperi, că voi deveni ceea ce îți doreai, dar nu asta trebuia să fac, ci să devin ceea ce mi doream eu. Eu era importantă , nu tu. Am fost un pion, un trecut, un trofeu, dar am scăpat de titlul acesta. Am scăpat de tot.
M-ai subestimat și ai încercat să ștergi adevărata mea personalitate. Ai reușit, dar mi-am revenit singură, și sunt mândră de asta. Ai încercat să mă faci să cred că nu aveam nevoie de afecțiune, că doar prin faptul că nu te desparți de mine îmi arăți că mă iubești. să îți spun o glumă, nu există așa ceva.
Nu se poate să fii tu. Refuz să cred că m-am îndrăgostit de un om rece şi refuz să cred că... Tu nu eşti cel de care m-am îndrăgostit. Dar nu eşti. Tu mă priveşti absent de parcă nu îţi pasă, nu de parcă te-ai pierde în ochii mei. Tu mă ignori pentru că nu mă vrei lângă tine, nu pentru că vrei să vin fără să mă chemi. Tu nu mai eşti cel de care m-am îndrăgostit şi nu mai eşti nici cel care m-a iubit.
Mă scuzi o secundă? Îmi poţi spune unde este cel de care m-am îndrăgostit? Nu. Nu se poate să fii tu. Adio !
CITEȘTI
INVIZIBILA
Romance„Degeaba exiști, dacă te simți invizibilă.... Degeaba iubești, dacă nu te iubește nimeni... Degeaba trăiești, dacă obiectivul tău e moartea..." --------------------------------------------------------------