Persoane...

134 19 3
                                    


   Există multe ființe care după multe dezamăgiri se pot numi încă niște persoane. Inimile lor sunt frânte și neconsolate. Nu mai putem face nimic până nu vine acel suflet blând și iubitor care să nu ne părăsească niciodată. Însă nu doar să ne spună, ci și să ne demonstreze prin fapte. De vorbe ne-am săturat cu toți.

Noi, persoanele rănite așteptăm fapte concrete care să ne facă inima să bată din nou și să ne readucă la viață după multe și multe lupte purtate nu doar de noi cu noi , ci și de persoanele dragi pe care în această luptă nemiloasă le uităm pur și simplu . Ele nu trebuie să se sperie și mai ales să se comporte ciudat cu noi. Dimpotrivă ele trebuie să ne motiveze că trebuie să mergem mai departe și că viața nu se va opri în loc doar prin faptul că noi avem inimile sfâșiate în mii și mii de bucățele mici și dureroase care la fiecare adiere de vânt dor din ce în ce mai tare.

Am putea spune că ei ne iubesc prea mult și de aceea ei ne protejează prea mult,însa cu toată această dragoste noi o putem transforma în ură și dispret .

Am înebunit sau singuratea e așa de prezentă în viața mea încât orice persoană care se aproapie de mine îmi devine cel mai bun prieten și chiar iubit? E ceva diferit și nu pot să îmi dau seama ce este în realitate. În realitate, m-am schimbat mult însă credeam că am ramas la fel.

Adio, ar trebuie să spunem toți care s-au săturat de minciuni și de toate porcăriile din viața. Însă asta nu înseamnă că trebuie să ne luăm viața, NU , acest lucru înseamnă că acele persoane care ne fac rau sau pe care le urâm nu ar mai trebui să le băgăm în seamă. Însă ele vor fi mereu în jurul nostru și se vor face mereu prezente prin lucruri care pe noi ne deranjează.

Noi ne naștem, trăim și murim. Însă în acest timp noi iubim, suferim, suntem mințiți sau suntem iubiți cu adevărat. Nu putem spune că viața unei persoane este doar suferința, deoarece există clipe de neuitat în care inima noastră zburdă de fericire. Chiar dacă ele au fost puține, ele au existat și fac încă parte din noi, și tot ce trebuie noi să facem este să sperăm că se vor mai întâmpla și că nu au disparut în negura timpului, ci vor lumina în viața noastră mereu...

     

INVIZIBILAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum