Te simți folosită când deși tu l-ai făcut fericit, el doar a profitat de tine și bunătatea ta. Te simți ultimul om, dar îți spune că va trece cu timpul.
"Fii fericită în ciuda tuturor și cel mai important nu te mai interesa dacă își mai bagă nasul în viața ta, asta înseamnă că ai fost cel mai bun lucru din viața lui și și-a dat seama că te-a pierdut. Fii puternică și uită că există o ființă pe acest pământ care te-a rănit mai mult decât oricine."
Se pune că e rugăciunea mea de dimineață. Așa îmi încep zilele și chiar mă simt mai bine când mă gândesc că pot să zâmbesc fără să mă chestioneze cineva sau să ies în parc și să dau mii și mii de explicați precum: "Cu cine ești?", "Când te întorci?", "De ce nu stai mai bine în casă?","De ce nu m-ai chemat pe mine?", "Dacă mă înșeli?", "Cine e prietena cu care ieși? Eu o cunosc?", etc etc.
Mi se părea un chin să ies în oraș fără el, pentru că mă săturasem să răspund la întrebări stupide și fără vreun pic de sens. Uneori îi făceam și eu la fel, recunosc, când ieșea și descopeream că de fapt avea vreo întâlnire cu o fată. Atunci îmi permiteam să îl întreb orice pentru că aveam dreptul, dar în rest nu îl presam. A avut vreun rezultat? Nu, bineînțeles!
Să vă povestesc o experiență de la ora de mate de săptămâna trecută?
Eram eu concentrată să înțeleg lecția (mă descurc bine la mate, deși nu sunt pe profil)și primesc un mesaj amuzant aș putea spune. Era de la fostul. Scria și citez: "Auzi Roxana,(numele meu fiind Raluca, nu prea mergea...) de ce ai plecat așa repede azi dimineață? Știu că sunt un ratat și un idiot( de obicei mie îmi interzicea să îl fac în orice fel și nici eu nu s-ar fi făcut așa dacă îl prindeam că greșește), dar chiar nu am vrut să îți spun Raluca (smile face) și să îți spun că semeni cu ea. Iartă-mă prințesa mea blondă cu ochii albaștri (am leșinat de râs, eu nici măcar nu am vreo trăsătură comună cu ea), iartă-mă." Am început să râd așa de tare, încât domnul de mate s-a uitat cu o privire urâtă la mine și a dat sentință (tobele vă rog.....) " Domnișoară Raluca, dacă tot sunteți amuzată de lecția mea, puteți să ieșiți la tablă?" M-am dus la tablă și norocul meu era că era o lecție ușoară că dacă luam 4 din cauza lui îl terminam cu blonda lui cu tot.
Sper că și voi a-ți râs când a-ți citit! Eu m-am prăpădit de râs în pauză. Pot spune că mi-a făcut ziua și săptămâna plină de teze mai frumoasă. Nu l-am sunat să îi spun că a greși destinatarul și nici nu i-am dat mesaj. Nu mă băgam eu în relația lui cu Roxana "prințesa lui blondă„. Încă râd când îmi amintesc.
CITEȘTI
INVIZIBILA
Romansa„Degeaba exiști, dacă te simți invizibilă.... Degeaba iubești, dacă nu te iubește nimeni... Degeaba trăiești, dacă obiectivul tău e moartea..." --------------------------------------------------------------