Du-te dracu....

45 10 3
                                    

Du-te dracu tu și toate amintirile tale. M-am săturat de tine și de tot. Azi spun nu amintirilor, spun nu poveștilor de iubire din trecut, spun nu la tot.
Du-te dracu tu și fata aia care mi-a luat locul. Chiar crezi că e mai bună că mine? Hahah ce glumă bună. M-ai făcut să râd după atâta plâns. Nimic în viața ta nu va mai fi la fel, îți promit eu. Eu mă voi ocupa de viața ta.
Dacă voi avea ocazia să te rănesc, fii sigur că o voi face. Tu nu ai ratat niciodată ocazia să o faci, eu de ce aș rata o asemenea oportunitate?
Ma credeai ruptă de realitate pentru că stăteam pe bancă în parc cu căștile în urechi si fără vreo reacție, dar eu atunci îmi refăceam inima. Adunam rămășițele inimii mele, le lipeam singură la loc.
Ți-am promis că mă voi răzbuna, dar răzbunarea e pentru lași. Eu voi aborda altă tehnică, una mai bună. Voi fi FERICITĂ chiar în fața ta. Ma voi strecura peste tot unde ești tu și îți voi arăta că pot trăi fără tine. Că există lucruri mult mai importante decât tine, că pot să zâmbesc iar.
Mi-ai arătat că eram naivă, mai naivă decât credeam eu, dar s-au terminat zilele în care plângeam după atenția ta, după un zâmbet de al tău, după orice fărâmă de iubire.
Încă sufăr, nu m-am refăcut, dar nu vreau să mai vezi asta. Azi a fost ultima zi în care m-ai văzut că plâng. Am plâns în fața ta idiotule, în fața ta, și tu ce ai făcut? Ai râs și mi-ai zis că sunt urâtă când plâng, dar nu ai ridicat un deget să mă alini. Ai strâns-o pe ea în brațe și pe mine m-ai lăsat acolo. Ți-am spus tot ce mă durea la tine, tu ce ai făcut ? Nimic.
Am ajuns să te urăsc, și nu pentru că m-ai înlocuit, ci pentru că m-ai neglijat, m-ai aruncat într-un neamt singură. Vroiai să te cred când îmi ziceai acum câteva săptămâni că îți pare rău că m-ai uitat în perioada aceea? Te-am crezut prostule, te-am crezut și era să te iert, dar degeaba. Tot cu ea ai rămas.
Bravo! Ai devenit cel mai idiot, prost și nesimțit băiat pe care l-am întâlnit vreodată în viață mea. Și conviețuiesc intr-o clasă cu cei mai nesimțiți băieți, dar tu îi întreci cu brio. Felicitări, ai devenit maiestru! Te urăsc....

INVIZIBILAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum