Ü.K.B.2

345 21 18
                                    

Nazlı'nın ağzından

Bugün yine o iğrenç alarmın sesiyle gözlerimi açıyorum. Allah aşkına şu alarm nedir ya ? Bir an kendi kurduğum alarm olmadığını fark ettim ve yanımda duran kişiye baktım. Annem gece yanıma gelmiş.

" Anneeee... kalk alarmın çalıyor " diye kükreyiverdim.Annem hemen kalkıp hizmetçiyi çağırdı ve kahvaltı hazırlamasını söyledi. Anneme bakınca hemen odasına gittiğini gördüm galiba üzerini giyiniyordu ve "Geç kaldım" diye söyleniyordu.Annem odadan çıkarken telefonunu masada bırakmıştı.Birden mesaj geldi ve bakıp bakmamakta kararsız kaldım.Sonrasında annemin öncedn whattsappına kaydettiği numarayı hatırladım .Anneme bu numarayı sorduğumda arkadaşım diye yanıt veriyordu hep birden gönderen kişinin o olduğunu anladım ve ani duygu değişimleri yaşadım. mesajda"Hayatım ben seni çok özledim bugün vaktin varsa biraz görüşelim diyecektim hem de Eren ve Nazlı'ya evlilik işini nasıl anlatacağımızı konuşuruz. "Ben bunu okuyunca olduğum yerde dona kaldım ve hiç bir şey yapamadım.Acilen gidip anneme bu mesaj işini sormam lazımdı. Ama belki yanlış anlamışımdır diye kurcalamak istemedim ama bir yandan da içim kan ağlıyordu. Bu nasıl olabilirdi tamam annem kocası ölmüş olabilir yanlızda olabilir ama evlenemezdi yani her şeyimiz var işte diye düşündüm sonra hizmetçinin yemek hazır efendim diye kapıyı tıkladığında aşağıya inmeye karar verdim.Annem de gelmişti ve ben hiç bir şey yokmuş gibi davrandım .İştahım yoktu yemek yemeden kıyafetlerimi giyip en yakın arkadaşım olan Güneş'i aradım.

"Alo kanka ne oldu " dedi bense


"Kanka hemen buluşalım ilk derslere falan da girmeyiz "dedim.İlk ders matematikdi ve biz matematik dersine girmememek için gitmişdik. Zaten girmesemde önemli değil bizim kolej orası.


Güneş ile buluşunca hemen olan her şeyi ona anlattım.İlk başta çok şaşırdı anlattığıma sonra ise lafı değiştirerek cumartesi günü Amerika'ya gideceğini söyledi bense saf saf güneşe baktım.Ailesi izin vermiş ti demekki. Bende çok istiyordum ama annem tek çocuk olduğum için izin vermemişti.Onun için çok sevindim.Sonrasında Güneşle ayrılıp okula geçtim. Tüm okuldaki erkeklerin gözü bendeydi.Ama hiçbirini  umursamadan  gözüm kantinin yanında her zamanki yerlerinde oturan Efe'ye takıldı.Yanında salak arkadaşlaıda vardı . ARDA.BERKE.ANIL.KEREM falan işte. Aslında hepsiyle konuşmuştum birt tek Keremle doğru bir diyoloğumuz olmamıştı .Tüm okul biliyordu benim üst devreden olan Efe'yi sevdiğimi.Ama o bir kere bile kızlara bakmaıp akıllı duruyordu iştge zaten beni ona çeken şey de buydu.Sonrasında müdürü yani amcamı gördüm

"Nazlı neden ilk derse girmedim?

"Amca walla o kadının ciyaklamasını duymak istemiyorum tamam bir dahaki derse girerim ."

"Giremessin küçük cadı" dedi."Annen aradı seni bekliyormuş alışveriş merkezinde."

"İyide amca hani benim arabam yok ya hani gidemiyorum ya"dedim .Kendi arabasını verir diye düşündüm ama bana verdiği yanıt"Yağız'ı çağırırım o götürür seni hem e işi var eşşek sıpasının. Zaten derslere de girmiyor" Maalesef ki Yağız benim kuzenimdi.Ve her türlü komikliği şaklabankığı onda bulabilirdiniz. Sadece "peki"diyebilmiştim.

ÜVEY KARDEŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin