Ü.K.B.15

128 14 4
                                    

arkadaşlar bu bölümü biraz uzun tutmak istedim. bu yüzden minnacık uzun olcak..:))

YAĞIZDAN

Masadaki kişiler efenin gerçekten sinirini bozmuştu. Canım dediği arkadaşları şuan onun önceden  kardeş gibi olduğu eren ile aynı masada oturuyorlardı ve gülüşüyorlardı. Nazlıda efenin sevgilisinin bu durumda olmasını istemiyordu ve üzülmüştü. Bende kendime küfrettim. Neden buraya gelmiştikki. NEDEN YANİ... Sırf yağmur ile aram ile olsun aktivite falan yapalım demiştim yine içine edildi yani.. Bence eren ve nazlı aynı evde kalırlarsa gerçekten iyi bir şey oılmazdı.

NAZLIDAN

Masada öyle ereni falan görünce sinirim gerçekten bozulmuştu birde tayfa da oradaydı ALLAHIM NE SİNİNR YAA..efenin üzülmesini istemiyordum ve hemen başka bir yere gitmek istediğimi söyledim efe başta buna itiraz etsede sonrasında beni kırmamak için kabul etmişti. Annemler yarın dönüyorlardı ve ben o eren denen şahıs ile aynı evde kalacaktım. KAHRETSİN YAA...

1 gün sonra

Şuan o büyük kocaman evde en üst kattaki odamda eren şahsının odasının çaprazında duruyordum. Aklıma efe geldi ve onunla bugün için bir şey konuşmadığımı hatırladım. Sonrasında telefonumu alıp mesaj attım. Aşkım benim yaa hemen anında mesaj attı ve biraz konuştuk onunla. Sonrasında annemin bana seslenişi ile telefonu elimden burakıp aşağıya indim. Tüm muazzan ailem ordaydı. EREN,ALİ AMCA VE ANNEM.. Bir ben eksiğim herhalde diye düşündüm sonrasında annem neden geç geldin diyince erene bakarak "sevgilimle konuşuyordum" dedim. Annem benim efeyle sevgili olduğumu daha yeni öğrenmişti ve hiç bir şey dememişti.

erenden

Benim herhalde bu kıza olan aşkım gitgide artıyordu sanırım. Birde aynı evde kalacaktık ve odlarımız çaprazdı üstelik 2 hafta sonra okul başlayacak ve aynı okula gidecektik. Ben aşırı derecede sevinseme nazlı aşağıya indiğinde annesiyle konuşurken bana bakıp "sevgilimle konuşuyordum" dedi. Eren yine sinir EREN NAZLI SAYESİNDE hep SİNİR zaten... Yaklaşık yarım saat önce nazlının annesiyle yaptığım konuşmayı hatırladım ve içim sevinçle doldu.

yarım saat önce erenden

Nazlı odasındayken ve bende hemen onun odasının çaprazındayken  kapı çalındı ve içeri yağmr abla girdi. Nasılsın iyimisin falan filan sorasında konuya girdi.

"erencim şimdi biz babanla evlendik ve sen ve nazlıda kardeş oldunuz yani. Diyorum ki sen okula giderken nazlıyıda götürür müsün? Şimdi nazlı daha 18 ine girmedi yani araba kullanamıyor ve bizim eski evimize göre okul yakındı ama buraya biraz uzak düştü. Nazlı ehliyetini alana kadar yani 18 ine girene kadar onunla okula birlikte git ve ona okulda sahgip çık yani sana uyarsa tabii."

"tabii yağmur annecim sen nasıl istersen Nazlı artık benim kardeşim zaten neden olmasın? "


"iyi bu konuda anlaştık o zaman hadi sen dinlenmene bak..."


o an aklımdan iğrenç iğrenç fikirler gelmeye başladı. Ben nazlıya göz kulak olcaktım hahahahahhahahahah.....

ŞİMDİ

Nazlıdan

Annemle konuştuk ve bana artık okulda erenle olacağımı söyledi.Bu bana ıstırap gibi gelmişti ne demek yaa.. Sinirle soluyarak odama çıktım.

15 dk sonra

Nazlıdan

Odama çıktım ve hemen kendimi yatağıma attım . amanııınnn ne rahat yatakmış öyleee.. diye söylenirken kapı çalmadan içeriye öküz daldı. Yani öküz dememdende anlaşılacağı üzere EREN.

"Öküz müsün ya sen bir kızın odasına nasıl böyle lap diye girersin çık şimdi dışarı "dedim. ama öküz ya hani geldi yatağıma oturdu. "Eeeee aşık olduğum kız ne haber"

"aptal  buradan uzaklaş hemen " diye kükredim .

"sakin ol ŞAMPİYON ne kızdın be kardeş şaka maka bir şey konuşmam lazım seninle ."

" ne imiş bu konuşacağım şey çabuk konuş eğer konuşmayacaksan defol odamdan hemde hemennn"

"tamam tamam söylüyorum şuan yanlış kişiyle sevgilisin sen bundan emin olabilirsin. Efenin kardeşim dediğim insan olmasına rağmen insanların gerçekten bir kusuru vardır ve efeninde kusuru talancı biri olması."

"ne o seninle mi sevgili olacaktım yoksa. Birde yalancı diyor yok dedemin bale pabucu." içimden acaba doğru olabilir mi diye düşündüm sonrasında yok canım diye kendime teselli verdim. Öküzcüğümüz oturma işini bayağı abartıp yatağıma yattı. Şimdi içeriye biri girse kesin yanlış anladı yani ya yanlış anlarlardı yada ben çok fesadım her neyse ikisinde biri işte.

" kalkarmısın hemen bir içeri girse ne olur farkında değilmisin?"

" bir şey olmaz annenler ve babam alışverişe çıktı. hizmetçilerde izine ayrılmış."

"iyi o zaman "dedim.

Öküz cebinden  parliament sigarasını çıkardı ve yaktı anında o iğrenç koku burnuma geldi ve daha sert bir şekilde kükredim.

"ayımısın yaa git kendi odanda iç üfff iğrenç koku yaa hem sen daha konuşacağım bir şey varsa konuş yoksa çık odamdan. "

" iyi tamam çıkıorum " dedi. sonra sigarasını yzüme doğru üfledi. ben sanki sigarayı içen kişiymişim gibi öksürdüm. Odamdan çıkarken bana

"iyi düşün dediklerimi o bir yalancı" dedi ve gitti. bense o bunları söylerkren arkasından dil çıkardım.

Aklıma efenin en yakın arkadaşlarından biri olan berk geldi. Berk geçen seneden beri beni seviyordu ama ben onu hiç sevmemiştim ve benim yüzümden intihar etmişi. Bu durum gerçekten beni sarsmıştı ve aşırı derecede kötü olmuştum. Ölmeden önce bana bir not bırakmıştı. Notta " eğerki arkadaşım yaparsa intikamım gerçekten acı olacak NAZLI!!" yazıyordu. Ben bu nottan sonra psikolajik olarak çöküntü aşamıştım ve bu olayı bir daha açmamak üzere kapatmıştım. Bir anda neden bu aklıma geliyordu ve halan kafaMda CEVAPSIZ SORULARRR......

ACABA NEDEN AKLINA G ELDİ*???**???

ÜVEY KARDEŞLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin